Metro a avut un trimestru trei cu o performanță deosebită. Consumul în afara gospodăriilor a fost unul stabil, chiar dacă inflația a continuat să se mențină. Compania și-a apărat câștigurile de cotă de piață în domeniul HoReCa în Germania, Franța, Italia, Spania și România.
Canalele de vânzări, afacerile în magazine, livrările, METRO MARKET și toate segmentele, în afară de Rusia, au contribuit la această creștere. Vânzările în moneda locală au crescut cu 5,2%, iar vânzărule raportate au crescut cu 6,6%, ajungând la 8,1 miliarde de euro. Pe lângă asta, în decembrie anul trecut, a fost semnat un acord de vânzare a afacerii din India, care va fi finalizat în prima jumătate a anului calendaristic 2023.
„Ritmul nostru de creștere continuă și, în pofida atacului cibernetic, am impulsionat în mod consecvent implementarea strategiei sCore în primul trimestru al noului exercițiu financiar. METRO este în creștere pe toate canalele și în toate segmentele, cu excepția Rusiei, apărăm cotele de piață câștigate, iar industria ospitalității arată o încredere în creștere pentru anul în curs.
În plus, observăm progrese puternice în ceea ce privește indicatorii noștri cheie de performanță strategici. Pe lângă extinderea activității de livrare și a cotei de vânzări a clienților noștri strategici, cota de vânzări a mărcii proprii a crescut puternic în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.
Cu sortimentul nostru de mărci proprii, oferim clienților noștri produse de înaltă calitate cu o propunere puternică de valoare a raportului preț-performanță, într-o perioadă marcată de o inflație ridicată. În conformitate cu prioritățile noastre strategice, am vândut, de asemenea, afacerea noastră din India în decembrie. Acest lucru ne permite să ne concentrăm și mai mult pe creșterea în cadrul portofoliului de țări rămase”, a declarat Steffen Greubel, CEO al METRO AG.
În funcție de post, angajații pot primi următoarele salarii:
Pe platformele de recrutare se găsesc mai multe posturi în cadrul companiei Metro.