Românca din Germania s-a plâns, totuși, de prețurile mari la alimente, asta în pofida faptului că a reușit să încarce câteva sacoșe de mari dimensiuni. Suma totală cheltuită de româncă este de 110 euro, adică aproximativ 550 de lei.
Printre produsele cumpărate s-au numărat un bax cu 12 sticle de apă, o pâine, o pungă cu salată pentru hamster, o pungă cu pufuleți, o caserolă cu piept de pui de un kilogram, o cutie cu ronțăieli, o caserolă cu roșii, șase banane, o pungă cu vafe, pâine feliată cu unt, o caserolă de zmeură, două cutii cu brânză de vaci la 250 de grame, o cutie cu mousse de ciocolată de la Dr. Oetker, un pachet de sticks-uri de mozzarella, varză murată tocată, un pachet de brânză topită, două mașinuțe pentru copii, două cutii de lapte, o folie cu muschi feliat, o doză de suc, o sticlă de iaurt, două lămâi, o caserolă cu carne tocată, doi hotdogi, un unt, o cutie de Kinder Bueno, un salam, o caserolă cu legume, un cașcaval, o pungă cu mozzarella, o margarină și o pastă de roșii.
Femeia a precizat că, de 110 euro, cu ceva timp în urmă ar fi cumpărat mult mai multe produse, scrie Știri Diaspora.
Citeste si Cu cât sunt plătite femeile care fac curățenie în Germania. Orașele cu cele mai bune salarii
Mai mulți internauți au replicat faptul că, pe aceleași produse, în România ar fi cheltuit aproape dublu.
„Românii vin cu așa plase după 10 milioane lăsate în Auchan”, a fost unul dintre comentarii.
La sfârșitul anului trecut, supermarketul Netto a fost în mijlocul unui scandal. Mulți clienți ai supermarketului au fost victimele unei fraude. Din noiembrie 2023, însă, au devenit cunoscute cazuri în care persoane neautorizate au făcut achiziții folosind aplicația discounter-ului german. Achizițiile au fost efectuate prin serviciul de plată PayPal, care, totuși, refuză clienților protecția cumpărătorului, relatează „Blogul lui Born IT și Windows”, scrie ziarulromanesc.de
Unii utilizatori care au căzut victimele unei astfel de fraude au raportat pe forumul PayPal și serviciul de mesaje scurte X. Un utilizator relatează că ”a fost anunțat de PayPal că a făcut o achiziție de la Netto în valoare de 100 de euro. Iar, supermarketul Netto era la două ore și jumătate distanță de casa lui”.
Victima a raportat imediat problema poliției, a informat Netto despre incident și a depus un dosar de protecție a cumpărătorului la PayPal. În ciuda dovezilor că persoana în cauză nu a făcut nicio achiziție la sucursala Netto, PayPal a refuzat o rambursare și a închis cazul pe motiv că nu a existat acces neautorizat.