Tot mai mulți români cumpără de pe eMAG produse de folosință zilnică în prima jumătate a anului 2023, informează economica.net. Clienții platformei au cheltuit, în medie, 259 de lei pe lună, comparativ cu perioada similară din 2022. Iată clasamentul produselor cele mai achiziționate în primele 6 luni din 2023.
În prima jumătate a anului 2023, românii au cumpărat cu 22% mai multe produse de folosință zilnică. În medie, oamenii au cheltuit 259 lei pe lună în intervalul menționat pentru produse precum cele pentru îngrijirea casei, produse cosmetice, haine, jucării, încălțăminte, cafea, ceai sau cărți.
Te-ar putea interesa și: Avertisment pentru români! Amenințările online din perioada vacanțelor. Care sunt cele mai frecvente fraude online
Dacă vorbim despre livrarea produselor de pe eMAG, românii au preferat flexibilitatea și predictibilitatea oferite de livrarea în proximitate, la easybox. În medie, 63% dintre cumpărătorile obișnuite sunt livrate la unul dintre cele peste 3.800 de lockere de easybox din țară. Irina Pencea, General Manager la eMAG România a declarat că livrarea gratuită și ofertele exclusive pentru clienții Genius au stimulat frecvența de cumpărători din categorii de produse folosite în mod curent.
„Ușurința de a găsi un preț bun prin eticheta Superpreț sau în campaniile promoționale, dar și livrarea gratuită și ofertele exclusive pentru clienții Genius au stimulat frecvența de cumpărături din categorii de produse pe care le folosesc în mod curent, de la produsele pentru îngrijirea casei, la cele de îngrijire personală, pentru animalele de companie, cafea sau ceai.
Oamenii caută o gamă tot mai diversificată de produse, iar online-ul este un mall uriaș care face posibil acest lucru pentru orice buzunar”, a declarat Irina Pencea, General Manager, eMAG România.
Produsele de îngrijire a casei și grădinii, jucăriile, cafeaua, ceaiul, produsele pentru animalele de companie sau cele pentru îngrijirea personală fac parte din categoria celor care au înregistrat creșteri de comenzi cu peste 20% în primele 6 luni din 2023. De asemenea, românii au comandat cu 10% mai mult băuturi, haine, încălțăminte sau cărți. Conform economica.net, clasamentul categoriilor de produse cu cele mai mari creșteri în primele 6 luni din 2023 este următorul:
Citește și despre următorul subiect: eMag deschide primul hypermarket 100% online din România! Clienții pot alege zilnic peste 300 de fructe și legume