Ce se întâmplă cu Spartan, lanțul de restaurante fast food. O nouă locație, cea cu numărul 71, a fost deschisă în Carolina Mall din Alba Iulia. Ciprian Nicolas, partener Spartan, se află la cel de-al cincilea restaurant și, ȋn cinci ani de la preluarea francizei, a ajuns la o cifră de afaceri de aproape cinci milioane de euro.
„Având în vedere feedbackul pozitiv, dar și strategia de business a Spartan – care se axează pe creștere și pe dezvoltare – am deschis, din postura de partener francizat, cel de-al treilea restaurant în Alba Iulia, de data aceasta în Carolina Mall. Celelalate două sunt în Alba Mall și în Dedeman.
Doresc să exploatez la maximum potențialul pe care îl avem la dispoziție. De când sunt partener francizat al brandului românesc de fast food, am ajuns la cinci unități, ȋn care am investit 590.000 de euro, iar cifra de afaceri în perioada 2018 – 2022 este de 4,8 milioane de euro”, a spus Ciprian Nicolas.
Restaurantul Spartan din Carolina Mall Alba Iulia a pornit cu o investiție de 170.000 de euro. În prima săptămână de la deschidere, noua locație a avut peste 5.000 de clienți serviți, iar vânzările depășesc 225.000 lei, într-o singură săptămână.
Citește și: Ștefan Mandachi transformă România! Ce a putut să facă marele afacerist cu doar un container
Meniul Spartan a fost îmbunătățit în ultimele 8 luni, de la vânzarea Spartan. Au fost introduse noi produse, Gyros Grecia și papanași cu brânză.
„Ne dorim să aducem restaurantele Spartan cât mai aproape de clienții din toată țara, dar și să îi vedem pe aceștia mulțumiți de serviciile și de preparatele noastre. Recent, am introdus ȋn meniu și cel mai iubit desert românesc – papanașii.
Pentru că gusturile sunt variate, avem trei variante: cu dulceață de afine, vișine și, bineînțeles, Nutella. Până acum, feedback-ul de la clienți a fost extrem de bun, iar asta ne ȋncurajează să continuăm să diversificăm oferta de produse”, a spus Gabriel Melniciuc, CEO-ul Spartan, potrivit Romaniatv.net.
În total, în România, sub brandul Spartan sunt 69 de restaurante, plus încă două care se află în Spania, în Castellon si Barcelona. Produsele Spartan sunt disponibile pe platformele de livrări, precum Glovo sau Tazz.
Ștefan Mandachi a vândut, anul acesta, lanțul Spartan și a ieșit din business-urile din domeniul HoReCa, investind într-o companie de consultanță pentru antreprenorii care vor să-și francizeze propriile afaceri. Compania Franchise Generator, este primul program de mentorat LIVE pentru antreprenorii români. Spartan a fost preluat de principalii francizați Remus Cosovanu și Răzvan Nanuș, alături de directorul general Gabriel Melniciuc.