Andrei Șelaru, alias Selly, este un vlogger român de succes, dar mai ales, un antreprenor care a reușit să cunoască rețeta succesului. Așa cum relatează zfcorporate.ro, la doar 22 ani, încasează până la 100.000 de euro pentru colaborările din mediul online, cu diferite branduri.
Selly este un exemplu pentru mulți tineri din România. Antreprenorul român reușește la doar 22 ani să încaseze între 3.000 și 10.000 de euro pentru colaborările din mediul online, pe care le face cu diferite branduri. Companiile de imagine sunt doar o parte din business-ul său, așa cum susține Andrei, pentru că, în paralel, se ocupă și cu producția de festivaluri și filme.
„Businessul meu de imagine este un business foarte dinamic, care s-a dezvoltat foarte mult în ultimii ani. Avem show-uri în prezent care au un nivel de producţie comparabil cu show-urile de televiziune. Mizăm pe ideea că poţi face conţinut disponibil gratuit şi credem că este un model care va fi din ce în ce mai profitabil.
Avem colaborări care încep de la 3.000-3.500 de euro, dar avem şi contracte mari, de 100.000 de euro. Însă, nu mă bazez doar pe imaginea mea. Imaginea mea este doar un segment dintr-un business mult mai amplu.
Sunt cofondator în două festivaluri de muzică urbană, printre care şi Beach Please, care va avea anul acesta un trafic de 160.000 de persoane”, a spus Selly.
Selly Media Network este alcătuită din 7-8 persoane, însă funcționează cu un număr mare de colaboratori. În prezent, tânărul antreprenor caută angajați pe partea financiară pentru societatea pe care a înființat-o, dar și pe zona de editare. Andrei nu a ezitat să spună că un CFO ar câștiga un salariu de 2.000-3.000 de euro.
Citește și: Antreprenorul român care a pus bazele unei afaceri de succes! Cu ce se ocupă Voicu Oprean
De-a lungul timpului, tânărul antreprenor a realizat multe campanii pentru produse de consum sau universități private. Mai mult decât atât, până la ora actuală, Selly nu și-a asociat compania sau imaginea cu niciun produs de tutun, pentru că nu consideră că acest lucru ar fi etic.
„Facem campanii de awareness, dar şi campanii targetate pe conversie directă. Vedem că din ce în ce mai multe branduri au o abordare long term.
În zona de banking, de pildă, campaniile merg tot mai mult spre publicul tânăr, care poate încă nu foloseşte acele servicii, dar care trebuie educat”, a explicat el.
Andrei a explicat că nu se va baza doar pe imaginea lui în următorii 10, 20 sau 30 ani, tocmai pentru că domeniul în care activează poate plafona și să nu mai aibă același succes. Din acest motiv, Selly a povestit că își dorește să se extindă în mai multe zone de business, precum divertisment, IT sau sectoarele din media.
„Nu poţi paria că îţi vei păstra imaginea la acelaşi nivel şi peste 20 sau 30 de ani.
Poţi ajunge la un nivel peste care nu poţi să mai creşti. În viitor, cred că mulţi dintre influenceri vor înfiinţa businessuri proprii sau vor face asocieri, cum se întâmplă deja în SUA”, explică tânărul antreprenor.
Te-ar putea interesa și: Românii sunt baza producătorilor de vin! Un antreprenor din Italia declară că muncitorii „Sunt indispensabili. Fără ei am vinde bulgări, nu vin”