- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Cel mai mare constructor din România, Dorinel Umbrărescu, avansează lucrările de pe Autostrada București!

06 Nov, 13:18 • Oprea Alina
Dorinel Umbrărescu continuă lucrările de pe Autostrada București. Lucrările se află într-un proces de dezvoltare, stadiul lucrării aflându-se la 87%!
Cel mai mare constructor din România, Dorinel Umbrărescu, avansează lucrările de pe Autostrada București!

Dorinel Umbrărescu face tot posibilul ca lucrările de pe Autostrada București să avanseze cât mai repede. Astfel, a fost turnat un strat de uzură în zona pădurii Petrești, spre limita lotului cu Lot 1 de la Autostrada Bucureștiului, structura 2 (pasajul parte a bretelei peste DN1) având de asemenea un strat de uzură, inclusiv pe bretele, ca și indicatoare. Pasajul A0 peste Autostrada A3 București – Pitești, care este reprezenată de către Structura 7, are un strat de uzură complet, acum urmând să fie trasate marcajele.

Mai mult decât atât, a fost realizată și prima turnare la pasajul structura 1 peste DN1. Au fost montate și indicatoarele rutiere, aici incluzându-se indicatoare cu limite de viteză și borne kilometrice, conform ultimelor date privind lucrările la Autostrada Bucureștiului.

Citește mai multe despre: Drum de mare viteză! Umbrărescu este cel mai mare afacerist român în domeniul infrastructurii în momentul de față!

Dorinel Umbrărescu
Dorinel Umbrărescu

Umbrărescu și-a asumat deschiderea lotului 2 Corbeanca – Afumați, de pe Autostrada A0 – Sector Nord până la sfârșitul anului!

Până la sfârșitul anului 2023, Umbrărescu și-a asumat deschiderea lotului 2 Corbeanca – Afumați, de pe Autostrada A0 – Sector Nord, conform datelor conferite de autorități. Stadiul lucrărilor este de 87%, tronsonul având o lungime de 19 kilometri.

Au început să fie montate grinzile la pasajul secundar al nodului rutier al Lotului 2 Nord al Autostrăzii Bucureștiului. Bretelele de legătură sunt finalizate în proporție de 90%, inclusiv sistemul de iluminat și parapetele de siguranță aferente.

Pe Autostrada A0 Sud sunt trei loturi în construcție, însă acestea se află într-un mare risc de a nu putea fi inaugurate până la sfârșitul acestui an. Autostrada de Centură a Capitalei A0 are, aproximativ, 100 de kilometri, partea de Sud având 52 de kilometri împărțiți în trei loturi, de la intersecția cu Autostrada „Soarelui” A2 și până la A1 spre Pitești.

Cele două tronsoane nu par a fi promițătoare pentru a putea fi deschise până la sfârșitul anului, pentru că avansul lucrărilor nu a crescut considerabil. Astfel, Asociația Pro Infrastructura anunță că șansele inaugurării sunt destul de mici.

„Așa cum se prezintă situația actuală, este nevoie de mobilizare suplimentară și susținută în șantier, pentru a păstra termenul de dare în trafic a acestui lot la sfârșitul acestui an.”, a declarat Sciroșteanu, potrivit profit.ro.

În nordul Bucureștiului pe A0 pe Lotul 2 (Lungime: 19 km, DN1-A3-Afumați, Valoare: 832 mil lei), românii de la UMB lucrează foarte mult, pentru a putea bate noi recorduri în materie de viteză. Aceștia au toate șansele să finalizeze din acest an un tronson aproape întreg de autostradă pe care l-au început nu cu mult timp în urmă. Cu toate acestea, încă nu e clar un lucru:ce bucată din acest tronson va putea fi și folosită – 9,5 sau 13,5 km inaugurați pe A0 Nord în 2023? Răspunsul este foarte simplu: deși lotul măsoară 19 kilometri, doar o parte va putea fi folosit, iar autoritățile găsesc destul de greu soluții de descăcare provizorie a traficului.

Lucrările pentru Lotul 4 din A0 Nord (Lungime: 4,47 km, Valoare: 313 mil lei), cel care ajunge de la DN3 (Cernica) la A2, trecând pe un viaduct foarte lung râul Colentina, au fost începute tot de UMB. Termenul de este de 18 luni, deci finalizarea sa ar putea avea loc la final de 2024, însă cum nu există o descărcare în capătul dinspre DN3, deschiderea circulației este complet dependentă de Lotul 3, adiacent.

Pe Lotul 3 DN2-DN3 (Lungime: 8,6km, Valoare: 398 mil lei), CNAIR a fost cel care a semnat la început de an contractul de proiectare și execuție cu chinezii de la CCECC. Pe Lotul 1, de la A1 la DN1 (Lungime: 17,5 km) încă nu există constructor contractat, deși acolo licitația a fost lansată încă din 2019.

Citește mai multe despre: Firma lui Dorinel Umbrărescu va rade Dealurile Istriței din Buzău, cu intenția de a exploata calcar pentru construcția autostrăzii A7

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
Căsătoriile și divorțurile devin mai scumpe din 2025. Taxele se dublează
Căsătoriile și divorțurile devin mai scumpe din 2025. Taxele se dublează
Program Kaufland, Lidl, Carrefour și al altor supermarketuri de sărbători. Sunt deschise până târziu în Ajunul Crăciunului
Program Kaufland, Lidl, Carrefour și al altor supermarketuri de sărbători. Sunt deschise până târziu ...
Ce se întâmplă dacă pui 500 ml de oțet în mașina de spălat. Trucul ieftin pe care îl știu puține gospodine
Ce se întâmplă dacă pui 500 ml de oțet în mașina de spălat. Trucul ieftin pe care îl știu puține ...
Motivul pentru care felicitarea de Crăciun postată de Prinţul William şi Kate Middleton a fost ștearsă la scurt timp de la publicare. Dezvăluirile fotografului Familiei Regale
Motivul pentru care felicitarea de Crăciun postată de Prinţul William şi Kate Middleton a fost ștearsă ...
Cât costă un cozonac Dubai făcut de Gabriela Cristea. Cu cât vinde prezentatoarea TV produsele de patiserie de Crăciun
Cât costă un cozonac Dubai făcut de Gabriela Cristea. Cu cât vinde prezentatoarea TV produsele de ...
Doliu în lumea muzicii! Trupa Proconsul trece prin momente grele. „Vălică al nostru a plecat și el, prea devreme”
Doliu în lumea muzicii! Trupa Proconsul trece prin momente grele. „Vălică al nostru a plecat ...
Cum l-a poreclit presa din Italia pe Dan Șucu după ce a devenit acționar majoritar la Genoa
Cum l-a poreclit presa din Italia pe Dan Șucu după ce a devenit acționar majoritar la Genoa
Ce are de gând să facă Aura Șova cu cei 100.000 de euro câștigați la Vocea României. Nimeni nu se aștepta la un asemenea răspuns
Ce are de gând să facă Aura Șova cu cei 100.000 de euro câștigați la Vocea României. Nimeni nu ...
Ce mașină va putea trece prima prin intersecție? Testul care dă dureri de cap multor soferi
Ce mașină va putea trece prima prin intersecție? Testul care dă dureri de cap multor soferi
Banca din România care dispare din februarie. Ce se întâmplă cu banii clienților din conturi
Banca din România care dispare din februarie. Ce se întâmplă cu banii clienților din conturi
De ce să nu ridici niciodată o bancnotă găsită pe parbriz. Noua metodă folosită de hoţi
De ce să nu ridici niciodată o bancnotă găsită pe parbriz. Noua metodă folosită de hoţi
Ce reprezintă zgomotele produse de centrala termică. Cea mai frecventă problemă tehnică ce apare la centrale
Ce reprezintă zgomotele produse de centrala termică. Cea mai frecventă problemă tehnică ce apare ...
Lucian Romașcanu, purtătorul de cuvânt al PSD: „Duminică sunt consultările de la Cotroceni. Apoi anunțăm propunerea de premier”
Lucian Romașcanu, purtătorul de cuvânt al PSD: „Duminică sunt consultările de la Cotroceni. ...
Cât câștigă un român în Germania. Muncește la o fermă 310 ore pe lună: „Diferă în funcție de câte ore ai într-o lună”
Cât câștigă un român în Germania. Muncește la o fermă 310 ore pe lună: „Diferă în funcție ...