Retailerul autohton La Cocoș, cunoscut ca fiind liderul pieței cu o cifră de afaceri impresionantă de aproximativ 1 miliard de lei în anul 2023, își propune să-și extindă prezența pe piață prin implementarea unui plan agresiv de expansiune pe termen scurt. Planul vizează deschiderea a cinci magazine suplimentare în perioada 2024-2025, comparativ cu cele trei unități pe care le operează în prezent.
Citește și: ISR 2024. Ce este ajutorul social care aduce mai mulți bani pentru români
Printre aceste noi locații se numără și un magazin imens de 10.000 de metri pătrați în cadrul complexului comercial Brintex din Brașov, amplasat în cartierul Bartolomeu. Acest centru comercial a fost recent reconfigurat după 18 ani de funcționare în aceeași locație, iar noul magazin La Cocoș va completa mixul de 200 de chiriași existenți. De asemenea, se anticipază o creștere semnificativă a numărului de vizitatori zilnici, de la 5.000 în prezent.
Conform declarațiilor anterioare ale managementului La Cocoș, se estimează că noul magazin va avea aproximativ 240 de angajați, comparativ cu cei 680 de angajați actuali ai companiei. Retailerul adoptă un concept inovator pe piața din România, oferind clienților săi două sau trei niveluri de prețuri pentru fiecare produs în funcție de cantitatea achiziționată. Aceste magazine operează pe suprafețe mari și oferă aproximativ 12.000 de produse, incluzând cele mai populare și vândute articole din diverse categorii.
În prezent, compania operează trei magazine, dintre care două în Ploiești, sub brandul Supermarket la Cocoș, cu suprafețe de 4.700 mp și, respectiv, 13.000 mp, și unul în București, de 10.000 mp, în cadrul Vitantis Shopping Center. Acesta din urmă a fost inaugurat în noiembrie 2020, înlocuind un magazin Carrefour.
Tranzacția dintre La Cocoș și Brintex a fost facilitată de către compania de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.
Citește și: Un aliment consumat de toți românii ajunge la un nou preț record majorat cu 40%