Centrul vechi al Bucureștiului reînvie după ce a suferit schimbări majore, din cauză că o perioadă a fost gol și părăsit. Acum, atât turiștii străini, cât și operatorii HoReCa au revenit în zonă. Cu toate astea, nou și inovator a devenit periferia orașului, a notat zf.ro.
„Pe ringul exterior al centrului istoric s-au schimbat foarte multe lucruri, Strada Doamnei s-a schimbat datorită investiţiilor majore în hoteluri şi clădiri de birouri. Dar e foarte trist să vezi ce e în interior şi în rest”, a explicat Răzvan Crişan, acţionar al grupului Kane, care a mers pe strada Blănari cu bistroul Gyst.
Periferia orașului a cucerit cu nou și bun gust. A știut cum să ademenească cât mai mulți clienți, astfel încât să-i facă să uite de centrul vechi. Așadar, printr-o serie nouă de hoteluri grandioase, precum Marmorosch și Moxy, care au făcut adus un aer nou, tot prin preajmă s-au introdus și o serie de cafenele și bistrouri, cum ar fi Eshte și Bob George Coffe Bar.
După perioada grea a pandemiei, unde au fost date toate peste cap, HoReCa a prins curaj să reinvestească, iar turiștii au apărut din nou.
Unii dintre cei s-au orientat către centrul istoric după ce acesta intrase într-un con de umbră şi făcuse loc altor cartiere bucureştene să se remarce, în frunte cu zona Piaţa Amzei.
Starbucks a redeschis cafeneaua de pe Lipscani, care trăsese obloanele din cauza pandemiei ce a lovit din plin industria HoReCa. Restaurantul Caruí cu Bere a trecut pentru prima dată de 10 mil. euro vânzări în 2022, iar din totalul vizitatorilor, peste 40% sunt străini.