Casele de marcat self-service din supermarket reprezintă o modalitate facilă pentru oameni de a-și scana singuri produsele pe care le cumpără, iar aceștia păreau a fi incantați de această Inovație. Totuși, un mare lanț de magazine a răspuns cererii oamenilor de a elimina aceste case de marcat, aspect ce a fost privit ca fiind uimitor și de necrezut.
Citește mai multe despre: Ce conțin, de fapt, măslinele pe care le cumpărăm de la supermarket? Este îngrijorător!
Lanțul de magazine care a renunțat la casele de marcat self-service este Booths din Anglia, iar acesta a eliminat această metodă de plată din magazinele sale. Compania a declarat că doar două magazine își vor păstra casele de marcat self-service pentru clienții săi.
Această decizie nu a fost determinată decât de cererea oamenilor, după cum a menționat compania, care funcționează în nordul Angliei. Magazinul Booths este considerat primul supermarket din Marea Britanie care renunță la casele de marcat self-service, tot mai comune în ultimii ani.
“Credem că angajații care servesc clienții oferă o experiență mai bună și, prin urmare, am luat decizia de a elimina casele de marcat self-service din majoritatea magazinelor noastre.”, a declarat compania, potrivit BBC, conform celor furnizate de stiripesurse.
”Clienții noștri ne-au spus de-a lungul timpului că mașinile de auto-scanare pe care le avem în magazinele noastre pot fi lente, pot fi nesigure, sunt evident impersonale.
Avem destul de multe produse vrac – fructe, legume și produse de panificație – și de îndată ce te duci la o casă de marcat self-service cu acestea, trebuie să obții o verificare vizuală a lor, iar unii clienți nu știu să distingă un măr de altul, de exemplu.”, a adăugat Nigel Murray, directorul general Booths, potrivit sursei citate anterior.“Există tot felul de probleme și apoi, în clipa în care pui o sticlă de alcool în coș, cineva trebuie să vină să verifice că ai vârsta potrivită.”,a concluzionat directorul general, potrivit sursei citate.
Cu siguranță, te-ai întrebat, măcar o dată, cum au apărut aceste case de marcat. David R. Humble este cel care le-a inventat în anul 1984, când acesta a observat ce coadă lungă se formase la un magazin. Casele acestea de marcat au devenit foarte populare între anii 1990 și 2013, acestea existând într-un număr de 200.000 de magazine în întreaga lume.
Cu toate acestea, cumpărătorii nu au o părere foarte rea despre aceste case de marcat. O petiție care îndeamnă Tesco să „oprească înlocuirea oamenilor cu mașini”, a obținut doar 250.000 de semnături. Pat McCarthy, care a inițiat petiția, a declarat pentru BBC că dorește mai mulți casieri la casele de marcat, deoarece „nu poți vorbi cu o mașină”.
Citește mai multe despre: Cazul preotului care a fost arestat pentru că a cerut 100 de euro pentru o înmormântare. „Este dureros să găsești lista de prețuri a serviciilor sacramentale în unele birouri parohiale, cum ar fi într-un supermarket”