- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Cine este Radu Timiş Junior, moștenitorul imperiului Cris-Tim! Cei mai mulți români nu îl cunosc deși conduce businessul de milioane de euro construit de tatăl său

23 Mar, 21:21 • Cornel Ghimeșan
În România există numeroase afaceri de familie, însă foarte puține sunt de dimenisuni mari și au o istorie în spate. Cu toate acestea, în ultimii ani, foarte multe afaceri de familie începute de la zero s-au dezvolat enorm și au căpatat notoritetate pe piața din țara noastră. Una dintre ele este chiar compania Cris-Tim.
Cine este Radu Timiş Junior, moștenitorul imperiului Cris-Tim! Cei mai mulți români nu îl cunosc deși conduce businessul de milioane de euro construit de tatăl său

Cine este Radu Timiş Junior, moștenitorul imperiului Cris-Tim! Această afacere a fost fondată de omul de afaceri Radu Timiș care a început cu un mic chioşc de câţiva metri pătraţi.

Citește și La doar 23 de ani a reușit să construiască un imperiu cu numai 150 de dolari! Metoda prin care a transformat o amintire într-o afacere de succes

Cine este Radu Timiş Junior, moștenitorul imperiului Cris-Tim!

Cu timpul afacerea a evoluat devenind o companie care anual generează venituri de milioane de euro.

Deși Cris-Tim a devenit un adevărat brand al mezelurilor românești, fiind extrem de răspândite în magazinele din întreaga țară, puțini sunt cei care știu cine este moștenitorul acestui imperiu.

De mai bine de patru ani, conducerea Cris-Tim a fost preluată de fiul lui Radu Timiş, Radu Timiș Junior.

Absolvent al Academieu de Studii Economice din București, Radu Timiș Junior și-a început activitatea în industria mezelurilor în urmă cu opt ani, scrie businessmagazin.ro.

Până să preia conducerea grupului, fiul fondatorului Cris-Tim a ocupat funcţia de business development manager, iar ulterior, de comercial director.

În prezent, compania Cris-Tim activează pe mai multe pieţe  de la mezeluri, lactate şi până la turism şi vin, însă cel mai important business pentru grup îl reprezintă producţia de mezeluri, care realizează cea mai mare parte din cifra de afaceri, fiind urmată de ready-meal-uri şi lactate.

În ceea ce privește evoluția mediului de afaceri din România,  Radu Timiş Junior este optimist, iar acest lucru se datorează surselor variate de finanţare care pot sprijini dezvoltarea firmelor, dar și schimbării mentalității consumatorului român.

„Mentalitatea consumatorului român s-a schimbat. Dacă ne uităm acum 10-15 ani, când şi puterea de cumpărare era mai mică, consumatorul român era avid de promoţii, era o disperare când erau promoţii în piaţă. Odată cu pandemia, s-a simţit o creştere accelerată a apetitului pentru produse mai sănătoase. Consumatorul devine mai con­şti­ent de cât de importante sunt starea lui de bine şi sănătatea sa. Consumatorul român pune preţ pe calitate. În momentul în care începi să pierzi cotă de piaţă, tu nu îţi dai seama, pentru că pierzi foarte lent, mai ales dacă eşti un brand mare. Iar când realizezi declinul, e deja târziu, efortul investiţional de a reveni pe piaţă, de a reconvinge consumatorul, este foarte mare”, a declarat Radu Timiş jr, potrivit ZF.

Citește și Imperiul Leilor domină Aeroportul Otopeni. Dragoș Petrescu, în topul listei câștigătorilor unui mare proiect

Urmărește Daily Business pe Google News
Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult