Furnizorul de servicii de videoconferințe Zoom Video Communications era modelul muncii de acasă încă din timpul pandemiei, însă acum a venit momentul să își recheme angajații sa lucreze de la birou, a informat Bloomberg.
Compania aduce o serie de măsuri alături de noua decizie, și anume, Zoom va avea o „abordare hibridă”, fiind una destul de eficientă a precizat purtătorul de cuvânt, la care adaugă că doar angajații din apropierea locației Zoom vor fi nevoiți să lucreze de la birou timp de două zile pe săptămână.
„Va fi într-o poziţie mai bună pentru a-şi utiliza propriile sale tehnologii, să continue să inoveze şi să îşi sprijine clienţii globali”, a menționat purtătorul de cuvânt al companiei Zoom.
Pe timpul pandemiei, Zoom a devenit un nume recunoscut la nivel mondial pe măsură ce companiile și școlile au adoptat serviciile sale pentru a putea organiza cursuri online, ședințe de birou și pentru socializare. După terminarea pandemiei, o serie de companii au decis să-și reînceapă activitatea fizic, Amazon, Chipotle Mexican Grill și BlackRock Inc.
Pentru că majoritatea timpului, angajații lucrează remote, birourile sunt utilizate la un nivel destul de redus, de exemplu, spaţiile de birouri din nord-estul SUA au atins un vârf de ocupare de 24% din timp în prima jumătate a anului, potrivit unei firme de analiză a gradului de ocupare Basking.io.
De asemenea, compania a avut greutăți în ceea ce privește creșterea pe piață post-pandemie. În timp ce preţul acţiunilor sale a crescut cu 500% începând din martie şi pană în octombrie 2020, între timp cotaţia acţiunilor a revenit la nivelul de dinainte de pandemie. În încercarea de a relansa creşterea, Zoom a început să lucreze la un pachet de instrumente software pentru mari firme, inclusiv produse de colaborare de tip in-office.
Alte articole: Google şi-a prezentat primul smartphone pliabil, Pixel Fold. Costă 1800 de dolari!