Cum a fost păcălită o turistă care a închiriat o garsonieră pe litoralul românesc. Tânăra și-a atenționat urmăritorii că plata în avans la locațiile particularilor poate fi foarte riscantă.
„Vin cu această postare, în speranța că ajut pe cineva. Se prezintă acest domn numit Cornel Ivașcu, care postează aceste poze, spunând ca oferă spre cazare o garsonieră în Costinești. Totul în regulă, dânsul cere avans, trimite un contract echivalent cu 0, apoi se face complet dispărut de pe hartă. Din păcate doar aceste dovezi le am, poate vă ajută”, este mesajul turistei.
Nu e singurul caz de acest gen care s-a petrecut pe litoralul românesc. O familie de români a plecat la mare și a luat o mare țeapă când a ajuns la cazare.
O femeie a povestit că a ales o vacanță pe litoralul românesc, la Năvodari, împreună cu soțul și bebelușul lor de doar câteva luni. Au rezervat cazare prin Booking, însă când au ajuns acolo au constatat că locația nu există.
„Pentru cei ce susțin că booking este o platforma sigură,aflați că nu e nici pe departe așa. Am rezervat un ap pe care l-am achitat integral și când am ajuns la locație,surpriză: NU EXISTĂ!!! Am discutat cu o dna ce are un magazin la parterul blocului și care ne-a spus că suntem a opta familie cu țeapa asta”, a scris femeia.
Cei de la Booking au ajutat-o apoi să găsească altă cazare, însă chiar și așa a trebuit să achite o nouă sumă de bani și apoi să aștepte restituirea banilor pentru cealaltă cazare.
Proprietara are o altă versiune. A spus că unitatea ei de cazare de pe litoralul românesc există, dar că Booking i-a blocat contul.
„Îmi pare foarte rău pentru situația prin care ați trecut, dar nu e nevoie de blesteme. Țin să va contrazic, apartamentul există (doamna de la magazin știe destul de bine că este, nu știu de ce ar spune că nu e) problema este Booking-ul care a blocat contul și nu avem acces la rezervări. Aveți impresia că nouă ne face plăcere să pierdem bani?
Ce interes am avea să inducem lumea in eroare? Nu primim bani din rezervări până nu se face check out. Ne cerem scuze pentru situația creată. Într-adevăr nota și review-urile alea puține care sunt bine meritate, păcat că nu mai putem onora rezervările momentan. Vom încerca tot posibilul să remediem situația”, a fost comentariul proprietarei.