- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Cum dau clienții de Hidroelectrica dacă au o problemă? Există mai multe căi de comunicare, dar trebuie să o alegi pe cea corespunzătoare

06 May, 14:25 • Constantin Cristina
Clienții Hidroelectrica se pot adresa companiei prin mai multe căi, în funcție de tipul problemei. Iată care sunt metodele.
Cum dau clienții de Hidroelectrica dacă au o problemă? Există mai multe căi de comunicare, dar trebuie să o alegi pe cea corespunzătoare

Hidroelectrica este cel mai mare producător român de energie electrică din România. În ciuda faptului că facturile au fost emise cu întârziere, compania face tot posibilul să sară în ajutor dacă clienții întâmpină diferite probleme, a menționat antena 3 CNN.

Vezi și: Hidroelectrica, călcată în picioare de ANAF! Compania dă în judecată Fiscul pentru supraimpozitare retroactivă

Cum dau clienții de Hidroelectrica dacă au o problemă?

În cazul în care ai o problemă și vrei să suni la compania, trebuie să știi că în funcție de problema pe care o ai, trebuie să te adresezi unei adrese de mail diferite.

Pentru deranjamente sau alte probleme, e indicat să-i apelaţi la numărul de telefon.

„O sinteză în ceea ce priveşte contactarea celor de la firmă pe diverse teme, motive etc:

– în situaţia în care factura vă este emisă greşit, puteţi să le scrieţi la [email protected]

– dacă doriţi să cereţi verificarea contorului, puteţi să le scrieţi la [email protected]

– pentru toate celelalte situaţii, puteţi să le scrieţi la [email protected]

– puteţi să contactaţi firma şi la call center apelând numerele 021/9834 sau 021/9861.

– pentru deranjamente (probleme tehnice), recomand să contactaţi direct distribuitorii ca să intervină cât mai repede, altfel găsiţi numărul de deranjamente de la firmă şi pe prima pagină a facturii”, se arată pe grupul de Facebook Clienţi hidroelectrica.

Hidroelectrica
Hidroelectrica

Indexul autocitit poate fi comunicat gratuit la:

– numărul de telefon: 0800.800.359 sau

– la adresa de e-mail: client.hidroelectrica.ro/autocitire

În prezent, producătorul de energie electrică are peste 500.000 de clienți. Compania a anunțat la începutul anului că restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor pe o perioadă de șase luni.

Tocmai de aceea, având în vedere emiterea facturile cu întârziere, clienții au la dispoziție un termen mai lung de plată, mai exact de 45 de zile în cazul celor casnici, respectiv 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici.

Eșalonarea se solicită online, prin completarea unui formular tip, sau direct la sediile sucursalelor. Compania ocupă a treia poziție în topul furnizorilor de energie electrică din țara noastră.

De asemenea, în luna aprilie, facturile de pe luna septembrie și octombrie 2022 au fost emise, la fel și pe luna mai, factura din noiembrie 2022, având ca dată scadentă data de 19 iunie 2023.

Alte articole: ATENȚIE, clienți! Hidroelectrica transmite facturile în mai din noiembrie 2022. Data până când se pot plăti restanțele

Urmărește Daily Business pe Google News