Mircea Fechet, ministrul Mediului, Apelor și Pădurilor, a anunțat, luni, că cetățenii și reprezentanții magazinelor pot transmite pe WhatsApp problemele Sistemului Garanție-Returnare. Puteți face reclamații la numărul 0726715142.
„Am ales să mă implic direct în soluționarea sesizărilor de la cetățeni. Sesizările pot fi transmise prin Whatsapp la numărul 0726715142”, a transmis ministrul, luni, pe pagina sa Facebook.
Ministrul a precizat că el va putea să vadă mesajele primite, dar şi modul în care se rezolvă plângerile.
„Important este că, începând de miercurea trecută, avem un număr de telefon, Hotline cum îi mai spunem noi, unde orice cetăţean şi chiar şi magazinele au dreptul şi au posibilitatea, prin intermediul aplicaţiei WhatsApp, să ne aducă la cunoştinţă nouă, celor de la Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor, disfuncţionalităţi ale sistemului: că un comerciant refuză să plătească garanţia, că alt comerciant are RVM-ul blocat, că poate că cei de la RetuRO întârzie să debaraseze un magazin mai mic sau mai mare.
Toate aceste lucruri vrem să le ştim pentru a le rezolva cât de repede. Un lucru în plus pe care vreau să-l precizez este acela că i-am rugat pe colegii mei de la minister să-mi instaleze la mine în birou unul dintre terminalele de WhatsApp, pentru a vedea şi eu în timp real cum se rezolvă toate aceste plângeri şi mai ales ce mai spun românii despre SGR”, a transmis Mircea Fechet, luni, într-o postare pe Facebook.
Citește și: Studiu: Numărul consumatorilor care adoptă Sistemul de Garanție – Returnare este în continuă creștere
„Cred că cel mai bun mod prin care facem România mai curată în fiecare zi este folosindu-ne de Sistemul Garanţie-Returnare. Din acest motiv, încercăm ori de câte ori avem ocazia să ne asigurăm că toată lumea ştie ce are de făcut şi mai ales de faptul că cetăţenii, românii sunt trataţi cu respect şi cu respectarea legii”, a susţinut ministrul Mircea Fechet.
Ministrul Mediului a mai precizat că numărul ambalajelor colectate prin SGR a depăşit 1,3 miliarde.