Doar în ziua de 15 iulie, 25.000 de pasageri nu s-au mai îmbarcat, din cauza neseriozității unor transportatori. Totuși, pentru a mai reduce din acest stres, există varianta de a primi înapoi banii achitați pe tichete.
Turiștii țepuiți pot recupera cu ușurință banii pe bilete cu ajutorul cardului de credit. Ei pot iniția o cerere de cargeback sau refuz de plată băncii la care au cont.
Practic, sute de mii de români au fost afectaţi doar în ultimele două luni şi jumătate, iar surprizele neplăcute nu par a se termina prea curând.
Chargeback-ul poate fi o metodă mai simplă de a obține rambursul, în cazul în care transportatorul refuză în mod nejustificat un ramburs. Se poate iniția o solicitare de chargeback prin intermediul companiei care facilitează cardul de credit, precum Visa sau Mastercard. Aceasta este posibilă și cu un card de debit, dar este mult mai complicată și mai dificilă.
Procedura de chargeback sau refuzul de plată se referă la anularea tranzacției făcute cu cardul și returnarea banilor în cont prin intermediul băncii plătitorului, precum și a comerciantului sau companiei aeriene. Această procedură poate fi deschisă și în cazul în care comerciantul căruia i s-a efectuat plata a dat faliment.
Cum poți fi despăgubit dacă ți-a fost anulat zborul sau avionul are o întârziere de peste 3 ore. Care sunt pașii pe care trebuie să-i urmeziScădere record pe piața de curierat. Veniturile au scăzut pentru prima dată în ultimii 5 ani