CFR Călători a făcut publice vineri noutățile din Mersul Trenurilor 2023-2024, care va intra în vigoare duminică dimineața.
Operatorul feroviar de stat se laudă că a introdus mai multe trenuri Intercity, însă omite să precizeze că unele dintre ele vor avea o durată de parcurs mai mare decât cea a garniturilor Interregio care circulă acum.
SNTFC CFR Călători a anunțat printr-un comunicat postat pe site-ul propriu că, începând cu data de 10 decembrie 2023, intră în vigoare noul Mers al Trenurilor 2023-2024, ce va fi valabil până la data de 14 decembrie 2024.
Compania susține că oferta de transport feroviar de pasageri este adaptată cererii de piață atât prin optimizarea duratelor de parcurs, cât și a programului și capacității de transport, în limita resurselor disponibile.
În noul plan de Mers al Trenurilor 2023-2024 vor circula zilnic în medie 1100 trenuri operate de CFR Călători, potrivit Antena3.ro.
CFR Călători susține că s-au asigurat încă două relații noi pentru trenurile Intercity pe rutele pe care viteza și condițiile tehnice permit acest serviciu.
Te-ar putea interesa și Bani sau vouchere de alimente în schimbul tichetelor CFR. Ce prevede noul proiect de lege
Astfel, CFR au transmis următoarele:
„Au fost proiectate pentru circulația în acest mers de tren nou un număr de 16 trenuri IC: „Avram Iancu” Bucureşti Nord – Cluj Napoca, „Avram Iancu” Teiuş – Arad, „Avram Iancu” Cluj Napoca – Bucureşti Nord, „Avram Iancu” Arad – Teiuş, „Tomis Expres” Constanţa – Braşov, „Tomis Expres” Braşov – Constanţa, „Ștefan cel Mare” Bucureşti Nord – Suceava, „Ștefan cel Mare” Bacău – Piatra Neamț, „Ștefan cel Mare” Paşcani – Iaşi, „Ștefan cel Mare” Suceava – Bucureşti Nord, „Ștefan cel Mare” Iaşi – Paşcani, „Ștefan cel Mare” Piatra Neamț – Bacău, „Dunărea” București Nord – Galați, „Dunărea” Galați – București Nord, IC 581 Bucureşti Nord – Constanţa, IC 582 Constanţa – Bucureşti Nord”.