O mulțime de români își fac cumpărăturile din magazinele Lidl, dar nu toți se informează despre produsele pe care le aleg. Cei mai mulți omit să citească eticheta de pe ambalaj, motiv pentru care nu știu de unde provine mâncarea pe care o vor pune pe masă, fie că este vorba despre legume și fructe sau carne, conform Cancan.ro.
După 5 ani de activitate pe piața din România, Lidl a devenit liderul pieței locale de comerț alimentar – acoperind toate categoriile de produse comercializate cu mărci private (Cien, W5, Pilos), dar și sortimentele disponibile în timpul săptămânilor tematice.
Retailerul german colaborează cu producători locali, cum ar fi ferme, crescătorii de păsări și animale și este singurul retail din piață unde ponderea mărcilor proprii este de 80% la aproape toate articolele de la raft.
„Modelul de business al Lidl este unic pe piaţa locală – peste 80% dintre produsele aflate pe rafturile magazinelor noastre sunt marcă proprie. În prezent, avem produse marcă proprie pentru aproape fiecare categorie de produs pe care o comercializăm: de la produse de bază, dar şi articole care răspund unor nevoi specifice ale consumatorilor, până la bunuri premium.
Mărcile private au câştigat din ce în ce mai mult încrederea consumatorilor. În timp, multe dintre mărcile private Lidl au devenit branduri în sine, iar printre acestea se numără Cămara Noastră (produse româneşti – n.red.), Pilos, W5, lupilu (articole pentru copii – n.red.) sau Cien“, spun reprezentanţii companiei.
Ai mai putea citi: Reguli stricte pentru românii care vin cu laptopurile în cafenele. Lupta împotriva nomazilor digitali continuă
Conform unui comunicat emis chiar de retailerul german, în momentul de față Lidl are parteneriate cu peste 100 de colaboratori din România, pentru diverse categorii de produse. O parte din legumele și fructele de pe rafturi provin chiar din România. La fel se întâmplă și cu 90% din carnea de pui, porc sau de vită, ceea ce înseamnă că aproximativ 70-80% din produsele de acest tip provin de la producători români.
„În acest moment, la împlinirea a cinci ani de prezenţă pe piaţa de retail din România, avem peste 100 de colaboratori din România, pentru diverse categorii de produse pe care să le oferim clienţilor noştri. Legumele şi fructele nu sunt însă singurele produse proaspete care provin din România. Carnea proaspătă din magazinele Lidl provine aproape în totalitate (aproximativ 90%) de la furnizori din ţara noastră“, a dezvăluit retailerul german.
Lista produselor care sunt în ofertă începând de luni, 20 mai 2024, este următoarea:
Vezi și: Oferte noi pentru clienții Kaufland! Produsele care intră la promoție astăzi, 18 mai 2024