Decathlon va implementa, în viitorul apropiat, un abonament tip Netflix, care le va permite clienților să împrumute articole sportive. Împrumutul se va face în baza unui abonament.
Acest serviciu a fost deja lansat în Belgia anul trecut, iar în baza unui abonament lunar de 25 de euro, clienții puteau împrumuta produse în valoare de până la 400 de euro. Clienții care optau pentru un abonament de valoare mai mare, de exemplu 50 de euro pe lună, puteau închiria produse cu o valoare maximă de 1.000 de euro. La un abonament de 95 de euro pe lună, clientul putea închiria produse sportive în limita a 2.000 de euro, potrivit wall-street.ro
Această facilitate nu există, la acest moment, disponibilă în România, dar Andrei Ștefan, Director Ecommerce Decathlon România, a dat asigurări că „sigur va fi introdus în anii ce urmează”.
În urmă cu doi ani, Decathlon a adus în România market place-ul prin intermediul căruia bicicletele Pegas ajung în mai multe țări din Europa.
„Decathlon a deschis și pentru sellerii din România modelul de marketplace cu livrare în cele 12 piețe din Europa. Aceștia au acces la o audiență de peste 300 de milioane de locuitori în toată Europa. Cel mai mare seller din România vinde către 9 dintre aceste piețe(…) Cele mai comune piețe sunt cele vecine, Ungaria și Polonia, respectiv cele cu comunități de români, precum Italia sau Spania”, a explicat Andrei Ștefan.
Totodată, retailerul francez a reușit să interacționeze cu clienții atât offline, cât și online. 60% dintre cumpărături sunt făcute offline în cele 31 de magazine fizice din țară. Ștefan spune că retailerul își concentrează atenția și asupra zonei de online, prin intermediul telefoanelor mobile.
„Cunoaștem foarte bine comunitatea sportivă, avem o rată de scanare a aplicației de aproape 60% pe zona de cumpărături offline. Suntem un brand cu o prezență fizică destul de mare, sunt 31 de magazine. Încercăm să unim experiența offline cu cea online prin intermediul aplicației mobile(…) Prin serviciile de consiliere păstrăm interacțiunea umană atât în magazine, în zona de atelier de reparații sau în zona de call-center. Pentru noi este important să avem acele instrumente care unesc toată experiența aceasta online-offline”, explică directorul Decathlon România.