Studiul de fezabilitate pentru proiectul de lărgire la 4 benzi DN1A între Centura București și intersecția cu Șos. Chitila și Parc Mogoșoaia a primit undă verde, conform secretarului de stat din Ministerul Transporturilor Irinel Scrioșteanu.
Alte articole: Fondurile de pensii au crescut. Autoritatea de Supraveghere Financiară a raportat active de 88,71 miliarde lei într-o singură lună
„Încă un pas pentru proiectul de lărgire la 4 benzi DN1A între Centura București și intersecția cu șoseaua Chitila – Parc Mogoșoaia”, anunță secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Irinel Scrioșteanu, într-o postare pe Facebook.
Consiliul Tehnico-Economic al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a avizat studiul de fezabilitate al proiectului de lărgire la 4 benzi a DN1A. Proiectul mai prevede și măsuri de siguranță rutieră pentru sectorul cuprins între Centura București și intersecția cu Șoseaua Chitila – Parc Mogoșoaia.
Ce anume prevede soluția propusă de proiectant:
Banii necesari investiției sunt din fonduri externe nerambursabile, Programul Operațional Infrastructura Mare (POIM) 2014-2020
„Tronsonul de drum național, cu o lungime de 1,28 km, traversează zona de intravilan a localității Mogoșoaia și este mărginit de proprietăți destinate rezidenței sau activităților comerciale. Este o măsură suplimentară de creștere a capacității de transport atât în zona Centurii București, cât și a DN1A”, explică secretarul de stat în Ministerul Transporturilor.
Citește și: 21,597 milioane de lei investiți în alocațiile pentru susținerea familiei. Câți beneficiari sunt în România