Umbrărescu a angajat, pentru această secțiune de drum, nu mai puțin de 600 de muncitori și a mobilizat 300 de utilaje. Tronsonul de pe secțiunea Margina – Holdea la care se lucrează în această perioadă are o lungime de 13,13 km.
Secțiunea de autostradă Margina – Holdea este compusă din:
Compania UMB, patronată de Dorinel Umbrărescu, construiește cea mai mare parte din autostrăzile finanțate prin PNRR, pe A8, A7, A3 și A1.
Șantierele lui Umbrărescu mustesc de angajați, una dintre explicații fiind faptul că aceștia sunt plătiți direct proporțional cu munca depusă. Și cum e multă muncă, și banii sunt mulți. Un șofer, de pildă, are un salariu cu mult mai mare decât un prefect, scrie romaniatv.net.
Salariile mari au reprezentat unul dintre motivele pentru care mulți români plecați în străinătate au revenit acasă și s-au angajat la firmele lui Umbrărescu.
„Un șofer (n.r. – care lucrează la Umbrărescu) câștigă mai mult decât un prefect. Decât orice prefect, nu doar de Vrancea. Și așa a reușit și are o adresabilitate și la rându-i după aceea o foarte mare solicitare de forță de muncă din partea celor care vor să vină să câștige, normal, mai bine.
Au revenit și din diaspora, cei care mergeau și făceau curse internaționale sau lucrau efectiv doar acolo pe utilaje sau pe camioane”, spunea la un moment dat actualul președinte al Consiliului Județean Vrancea, Nicușor Halici, la vremea respectivă prefect al județul Vrancea.
Mai mulți muncitori de pe Autostrada A7 declarau, în toamna anului trecut, că s-au întors din Italia pentru a munci la firmele lui Dorinel Umbrărescu. Aceștia i-au povestit unui reporter de la Buzoienii că salariile oferite de „Regele asfaltului” au fost mai mari decât cele pe care le primeau în Italia.
„Suntem întorși în România din Italia. Împreună cu familiile. Am lucrat 15 ani tot la autostrăzi, dar în Italia. Umbrărescu ne-a făcut oferte de nerefuzat. Vă spun sincer, ne-a dat salariu mai mare ca în Italia. Am făcut ședințe de familie, cu toții, și am hotărât să ne întoarcem acasă.
E bine, suntem mulțumiți, sperăm că statul român îi va da domnului Umbrărescu lucrări 10-20 de ani de-acum înainte, ca patronul să ne poată plăti în continuare, noi să facem autostrăzi și toată lumea să fie mulțumită”, au spus salariații UMB, care lucrează la podul din Buzău de pe A7.
Însuși ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a confirmat că Umbrărescu își plătește foarte bine angajații.
„Mi s-a spus că doar pe șantierele de autostrăzi de acum din România sunt 2.500-3.000 de muncitori români întorși din străinătate. E o bucurie pentru mine, ca român, să aflu asta, pentru că plecarea oamenilor din țară a fost unul din cele mai dureroase lucruri petrecute în România după revoluție. Pe lângă bucuria reîntoarcerii lor, resimt și o mare responsabilitate. Trebuie să le dăm de lucru acestor oameni în continuare. Dacă nu se va întâmpla asta, vor pleca din nou și nici că se vor mai întoarce vreodată”, a declarat ministrul.