Dorinel Umbrărescu deține grupul UMB, care este cel mai mare constructor din România după numărul kilometrilor de autostradă contractați. Compania lucrează aproape integral pe Autostrada Moldovei A7, pe un lot din Autostrada Unirii A8 (Lotul 3 Leghin – Târgu Neamț), pe Autostrada Transilvania (loturile Mihăești – Zimbor și Zimbor – Poarta Sălajului), pe Autostrada Lugoj – Deva (lotul Margina – Holdea), pe Autostrada București Nord A0 (Lotul 4), pe Drum Expres Craiova – Pitești, pe Drumul Expres Brăila – Galați, pe variante ocolitoare și alte lucrări.
Citește și: Cine va pune mâna pe toată averea lui Dorinel Umbrărescu! „Regele asfaltului” are doi moștenitori veritabili
Grupul UMB va demara la Adjud producția de parapet metalic pentru autostrăzi, informație confirmată pentru Economica.net, după a apărut inițial pe forumul PeUndeMerg.ro al Asociației Pro Infrastructură (API).
„Am înțeles că UMB ar începe în forță din septembrie producția de parapet la Adjud, ar fi cam totul pregătit. Tot sistemul, cu stâlpi. Poate confirmă cineva. Dacă e așa, avem și răspunsul la întrebarea: ‘de unde parapet?’ Din propria fabrică”, scrie un utilizator pe forum.
Un altul a postat o imagine ce ar ilustra noile hale UMB ridicate la Adjud, pe DN2 km 233. Presa a mai relatat anul acesta și de o altă investiție a familiei Umbrărescu, și anume cea de la combinatul siderurgic Oțelu Roșu..
„Combinatul Oțelul Roşu va fi salvat și redeschis! Grup UMB, condus de Umbrărescu, va investi aici peste 300 de milioane de euro și va crea peste 600 de locuri de muncă noi. Investiția vine să asigure producția materialelor necesare proiectelor de infrastructură din România”, scria Marcel Ciolacu pe Facebook, la finalul lunii mai, după ce efectuase o vizită în județul Caraș Severin.
Grupul controlat de Dorinel Umbrărescu are în derulare contracte pentru construcția a circa 380 de kilometri de autostradă și drum expres, aproape jumătate din totalul rețelei în lucru. Printre ele se numără: