Compania de curierat DPD raportează în 2023 afaceri de 71 mil. euro. S-a ajuns la acest bilanț neașteptat, după o creştere de 8% faţă de anul anterior, anunță ZF.
DPD România este la ora actuală unul dintre cei mai mari jucători din piaţa de curierat. Compania a raportat venituri de 71 mil. euro anul trecut, în creştere cu 8% faţă de anul anterior. Mai mult, conform ultimelor bilanțuri prezentate public, în 2022, compania a livrat peste 22 milioane de colete, aproape dublu faţă de perioada de dinainte de pandemie.
„Printre factorii care au asigurat această evoluţie, în condiţiile unui an complicat, marcat de războiul din Ucraina, criza energetică şi inflaţia, se află programul de investiţii în tehnologie şi infrastructură, în valoare de 2,8 milioane de euro, program care va continua şi în acest an”, a declarat Nadia Talpă, noul CCO DPD România.
Ai mai putea citi: Adio drumuri la ghișeu! Poșta Română va aduce la domiciliu permisele de conducere și certificatele de înmatriculare
Deși a fost un an extrem de dificil în 2022 și nici 2023 nu se arată unul prea bun, reprezentanţii companiei se aşteaptă la un avans de 10% al afacerilor în lunile ce vor urma.
„Chiar dacă anul 2023 se anunţă a fi unul complicat, într-un context geopolitic şi economic încă foarte fragil, ne propunem o creştere de peste 10% a cifrei de afaceri”, a mai spus Nadia Talpă.
DPD România mai anunță că are în plan o serie de investiții de peste 3 milioane euro. Cele mai mari investiții se vor axa pe deschiderea unui centru logistic în Pantelimon. DPD și-a fixat și poziția în domeniul livrărilor regionale, datorită serviciilor oferite magazinelor interesate de expansiunea pe pieţele din Polonia, Slovacia, Bulgaria, Grecia sau Ungaria.
„Vrem să venim în întâmpinarea magazinelor online din România care au în plan extinderea pe pieţele regionale, unde ratele de creştere a bussinesului sunt în acest moment mai mari decât pe plan local. Suntem preocupaţi ca totul să fie cât se poate de simplu pentru partenerii noştri, care să nu aibă de făcut decât să îşi traducă site-ul în limba pieţei pe care o vor aborda. Integrarea cu serviciile DPD România se va face apoi foarte uşor, iar noi vom putea începe imediat livrările către destinaţiile respective”, a mai adăugat Nadia Talpă, CCO DPD România.
Mai mult, potrivit sursei citate anterior, DPD are în plan şi dezvoltare reţelei de puncte fixe de ridicare a coletelor. Un obiectiv principal al companiei este ca până la finele anului, rețeaua de pick-up a companiei să ajungă la 700 de puncte fixe.
Te mai poate interesa și: Săraci, dar cu stil! Românii cumpără în număr tot mai mare haine second hand de lux! Versace, Moncler Gucci sau Prada sunt brandurile preferate