- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

E.ON anunță oferte exclusive pentru clienți, valabile până la finalul anului 2024!

26 Oct, 10:39 • Bugiu ⁠Ana Maria
E.ON România a lansat o campanie specială cu beneficii pentru clienți, valabilă până la sfârșitul anului 2024. Aceasta include oferte pentru posesorii de vehicule electrice și îmbunătățiri în gestionarea contractelor de energie prin aplicația E.ON Myline.
E.ON anunță oferte exclusive pentru clienți, valabile până la finalul anului 2024!

E.ON România a lansat o campanie specială destinată clienților săi, valabilă până la sfârșitul anului 2024, care aduce beneficii și recompense.

Inițiativa este menită să îmbunătățească experiența utilizatorilor de gaze naturale și electricitate, spre a face clienții să apeleze mereu la serviciile companiei, parte a grupului german, care este lider pe piața furnizării integrate de gaze și electricitate, operând în aproximativ 20 de județe din nordul țării, potrivit cancan.ro.

Te-ar mai putea interesa și: Facturi record la energie! ANRE anunță creșteri explozive pentru clienții, Engie și PPC!

foto: E.ON

E.ON anunță oferte exclusive pentru clienți, valabile până la finalul anului 2024!

Una dintre cele mai importante oferte se adresează posesorilor de vehicule electrice care utilizează rețeaua de încărcare E.ON Drive. Între 15 octombrie și 31 decembrie 2024, primii 200 de clienți care încarcă cel puțin 100 kWh la stațiile E.ON Drive vor primi un card RFID gratuit, care le va facilita o experiență de încărcare mai rapidă și mai sigură prin plăți contactless.

E.ON Drive vine cu o aplicație dedicată care le permite utilizatorilor să acceseze lista completă de puncte de încărcare din România, tarifele și informații utile pentru a alege cea mai convenabilă locație. Aceste tarife sunt descrise ca fiind mai avantajoase în comparație cu alte rețele de pe piață, contribuind astfel la popularizarea mobilității electrice în România.

Pe lângă facilitățile pentru vehicule electrice, compania încurajează utilizarea aplicației E.ON Myline, care permite o gestionare eficientă a contractelor de energie. Aceasta include funcții pentru monitorizarea și plata facturilor și opțiuni flexibile pentru consumatori, cum ar fi analiza consumului în timp real și organizarea plăților.

Aplicația este accesibilă de pe smartphone, oferind notificări personalizate despre scadențele facturilor și alte detalii relevante, ceea ce ajută la o mai bună organizare financiară.

Te-ar mai putea interesa și: Mișcări majore pe piața energiei. Nemții, gata să renunțe la zona de furnizare