Electrica a adus în atenția clienților o serie de informații importante. Cei de la Electrica au hotărât să publice informații cu privire la numărul de plângeri pe care le-au înregistrat de la clienții din toată România pe parcursul anului 2023.
Astfel, în 2023 au fost înregistrate nu mai puțin de 130.674 de plângeri trimise de către clienții companiei, cifrele dezvăluind câte probleme au avut, de fapt, românii cu serviciile de gaze naturale și electriciate ale Electrica.
Citește și: Marcel Boloș se plânge că a primit o factură „cam mare” la energie. „Nu sunt un mare consumator”
Majoritatea plângerilor, potrivit companiei, au vizat clienții casnici, în timp ce puțin peste 6% au vizat clienții non-casnici, ceea ce însemană că oamenii obișnuiți au întâmpinat mai multe dificultăți decât companiile.
Compania transmite că formularul său online a fost principala metodă prin care clienții au trimis plângerile în legătură cu serviciile furnizate, fiind cel mai ușor de folosit instrument.
Notificările prin telefon, email, fax sau poștă au avut o pondere cu mult mai mică în plângerile primite din partea clienților.
Citește și: Cel mai bun truc pentru a reduce factura la energie. Doar așa poți scoate mai puțini bani din buzunar
În raportul său, Electrica nu oferă detalii despre natura plângerilor pe care le-au avut clienții, nici cât a durat rezolvarea plângerilor, dar de obicei durează în jur de câteva ore.
Pe site-ul oficial al companiei există o varietate de detalii cu privire la felul în care sunt rezolvate plângerilor clienților și ceea ce trebuie făcut pentru o rezolvare cât mai rapidă a acestora, care pot fi consultate AICI.