Nu este greșit dacă spunem că eMAG a dat lovitura! Corporația încasează aproape 10 milioane de euro pe an DOAR prin serviciul Genius, relatează zf.ro.
eMAG a anunțat în decursul zilei de astăzi, 8 iunie, că baza de clienți a serviciului Genius s-a majorat în ultimele 12 luni cu 70%. La ora actuală, 500.000 de persoane folosesc serviciu Genius oferit de corporație. Mai mult decât atât, datele prezentate de eMAG arată că 100.000 de utilizatori folosesc opțiunea Family.
Serviciul Genius este cel prin care românii pot face simplu și rapid cumpărăturile online de care au nevoie. Persoanele care aleg această opțiune beneficiază de o serie lungă de avantaje, precum livrare gratuită sau oferte exclusive în 4 aplicații – eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful. Românii care vor să beneficieze de serviciul Genius trebuie să achite suma de 99 de lei pe an. De asemenea, serviciul poate fi accesat și lunar, pentru 19.90 lei.
Citește și: 42.000 de clienți au fost blocați de un mare retailer de modă online. Care este, de fapt, motivul
Un simplu calcul ne ajută să constatăm că eMAG încasează aproape 10 milioane de euro pe an de la români, doar prin serviciul Genius. Nu este de mirare că românii preferă serviciul Genius. Opțiunea a fost lansată în anul 2020, având scopul de a răspunde nevoilor clienților de a avea livrare gratuită, și la fel de bine, oferte exclusive pentru o gamă largă de produse. Serviciul Genius a devenit metoda preferată a românilor de a face cumpărăturile online.
Tocmai din acest motiv, în 2022, Genius s-a extins în patru aplicații de shopping online, parte a grupului eMAG. Din acest punct de vedere, Andrei Şercanean, VP ecommerce services eMAG, a declarat că, de la introducerea serviciului și până acum, românii economisesc de patru ori mai mult decât înainte.
Reprezentantul a precizat că, din dorința de a veni în sprijinul clienților, va fi lansată opțiunea Genius Deals. Astfel, utilizatorii vor putea vedea ofertele săptămânale în cele patru aplicații de ecommerce.
„De la introducerea Genius în patru aplicaţii acum un an, clienţii care folosesc beneficiile disponibile în patru aplicaţii economisesc de patru ori mai mult decât înainte.
Ne dorim să venim în sprijinul clienţilor cu tot mai multe oferte şi servicii exclusive şi de aceea lansăm Genius Deals, o zona dedicată cu oferte săptămânale în cele patru aplicaţii de ecommerce, astfel încât să le oferim clienţilor noştri posibilitatea de a îşi face cumpărăturile recurente la cele mai bune preţuri şi să beneficieze de livrare gratuită”, a spus Andrei Şercanean, VP ecommerce services eMAG.
Te-ar putea interesa și: STUDIU Cumpărătorii online din ţările aflate în vecinătatea României, din ce în ce mai interesaţi de siturile din străinătate