eMAG a anunțat cel mai bun Black Friday din cei 11 ani. Peste 560.000 de clienţi eMAG au comandat vineri, 11 noiembrie, de Black Friday, produse cu o valoare totală de peste 644 de milioane de lei, cu 35 de milioane de lei mai mult faţă de ediţia precedentă
eMAG a anunțat cel mai bun Black Friday din cei 11 ani, comenzile totale fiind de 644 milioane lei, față de valoarea de 609 milioane de anul trecut. Fiecare comandă a conținut, în medie, 4,1 produse, și a avut valoarea medie de 1.170 de lei.
Plata în rate a crescut cu 43% faţă de anul trecut, informație care vine să confirme faptul că inflația a afectat intr-o oarecare măsură comportamentul de consum și plată al românilor.
Categoriile de produse care au stârnit cel mai mare interes au fost: articole de băcănie, băuturi, jucării și articole pentru copii, produse de îngrijire personală, mobilă și articole pentru casă sau electronice și electrocasnice. Dintre categoriile speciale, disponibile doar de Black Friday, carnea de porc, voucherele de reducere pentru bilete de avion Tarom, pachetele turistice și serviciile medicale au fost de interes pentru clienții eMAG, informează hotnews.
Din punctul de vedere al categoriilor de produse comandate, topul se prezintă în felul următor:
Băuturi, băcănie și petshop: 380.366
Jucării și articole pentru copii: 364.139
Parfumuri, îngrijire personală și cosmetice: 276.772
Mobilier și produse pentru casă: 204.135
Electrocasnice mari și mici: 165.194
Bricolaj, grădină și auto: 142.544
Telefoane, tablete și gadgeturi: 138.813
Laptopuri, IT, birotică și papetărie: 128.049
Televizoare, audio- video, gaming, cărți: 119.159
Fashion și sport: 102.801
Concluziile Black Friday 2022 la eMAG:
Plata în rate a crescut cu 43% faţă de anul trecut, 90% dintre plăţile în rate fiind efectuate direct din contul eMAG/Wallet.
Black Friday a accelerat plata cu cardul, metodă folosită pentru plata a 63,2% dintre comenzi, confirmând faptul că oamenii preferă să folosească o metodă simplă şi sigură de plată.
Comenzile de pe dispozitive mobile au fost la cel mai înalt nivel, cu peste 81,9% din total.
În premieră de Black Friday, oraşul Cluj-Napoca a preluat primul loc în topul localităţilor după valoarea medie a comenzii per client, urmat de Bucureşti, Iaşi şi Constanţa.
Mai bine de jumătate dintre comenzile totale, adică 51,8%, au fost plasate la easybox, iar 40.000 de colete au ajuns deja din seara zilei de Black Friday în locker, mulţumită productivităţii crescute realizate cu ajutorul automatizărilor de 43 de milioane de euro inaugurate în depozitul de la Joiţa.
75% dintre comenzi vor fi livrate în primele cinci zile după Black Friday, infrastructura logistică fiind pregătită să asigure livrarea completă a tuturor comenzilor până pe 25 noiembrie.
Black Friday arată şi în acest an că în online se poate vinde orice, iar printre produsele speciale comandate s-au numărat 2.035 de nopţi de cazare, 9 automobile, dar şi 35,2 de tone de carne de porc.
Cu mai mult de 15 ani experiență în domeniul jurnalismului și o pasiune pentru tot ce înseamnă actualități, știri, și tot ce se întâmplă relevant atât în țară, cât și pe plan extern. ... citește mai mult