eMAG, cel mai mare retailer online local, a lansat în Ungaria un centru logistic de peste 100.000 de metri pătrați, investiție colosală în valoare de 100 milioane euro. Depozitul este cel mai mare din Europa Centrală și de Est și urmează să deservească atât clienții din Ungaria, cât și piețele din Germania, Croația, Slovenia, Slovacia, Austria și Republica Cehă, conform datelor analizate de Profit.ro.
Depozitul este primul pe care eMAG îl construiește în afara României. Pentru depozitul-gigant de lângă Budapesta, eMAG a primit un sprijin nerambursabil de aproximativ 12 milioane euro din partea HIPA, agenția ungară pentru promovarea investițiilor.
În paralel, Kinga Daradics, fost CEO al Mol România, a fost numită în funcția de director general al eMAG Ungaria. În perioada în care a lucrat în România a fost considerată una dintre cele mai influente femei de pe piața locală.
Daradics are o experiență vastă în domeniul comerțului cu amănuntul, tehnologiei, fintech și energiei.
Fostul director general Daniel Spiridon va fi acum responsabil de managementul regional al Fashion Days (platforma online a grupului eMAG axată pe modă). Daradics a fost director general al Mol România, iar ulterior a lucrat în sectorul IT în domeniul transformării digitale, dezvoltării de software, fintech, cel mai recent în calitate de cofondator al Neominds.tech.
De asemenea, este membru al consiliului de supraveghere al Impact Ventures, primul fond de investiții sustenabile (ESG) din Ungaria și, de peste șapte ani, este membru al organizației internaționale Young Presidents Organization (YPO).
Citește și: Un nou proiect legislativ lovește farmaciile din România! Ce se va întâmpla cu acestea foarte curând
Ediția Black Friday din acest an a fost un succes pentru eMAG, care a consemnat vânzări spectaculoase, a transmis, Stejara Pîrcan, senior VP în cadrul companiei, în cadrul Maratonului de Retail, organizat de Profit News TV.
„Black Friday din acest an, aflat la a 13-a ediție, a fost cu noroc pentru eMAG, pentru că am reușit să batem foarte multe recorduri împreună cu clienții noștri. Am înregistrat vânzări spectaculoase, pentru unele categorii de produse fiind o surpriză și pentru noi.
Pe total, am reușit să creștem cu 26% în număr de produse vândute din foarte multe categorii de produse, mai ales din zona non-electroIT, adică jucării, băuturi sau articole pentru grădinărit”, a afirmat Pîrcan.
Blak Friday a fost un eveniment foarte bun și pentru partenerii eMAG înscriși pe platforma marketplace a companiei.
„Categoriile non-electroIT au crescut foarte mult și este loc în continuare de creștere, pentru că penetrarea comerțului electronic în total retail este în continuare joasă. Pe zona electroIT, lucrurile sunt mature de ani de zile.
În zona fashion, beauty sau home, penetrarea comerțului electronic este redusă și există foarte mult loc de creștere, este loc să aducem noi branduri noi, care nu există pe piața din România. În eMAG avem peste 18 milioane de oferte active cu stoc.
Dacă ne uităm la piețe mai dezvoltate din vestul Europei, există încă loc de alte multe milioane de oferte, de branduri, care nu există pe piața din România.
De altfel, aceasta este una din direcțiile strategice ale eMAG în anii următori, respectiv continuarea extinderii portofoliului de produse și branduri care nu există pe piața noastră în ofertă noastră”, a adăugat Pîrcan.
Vezi și: Subscrieri de peste 100 de milioane de euro la titlurile de stat Fidelis!