eMAG este cel mai mare retailer de pe piața online și unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală. Black Friday este poate cel mai important eveniment al anului, care le consolidează această poziție. În acest an, eMAG estimează vânzări cu peste 5% mai mari în perioada campaniei de reduceri față de anul trecut, iar CEO-ul companiei, Tudor Manea a declarat că se așteaptă ca vânzările să depășească 130 de milioane pe zi.
De asemenea acesta a mai subliniat faptul că oferta de anul acesta eMAG este extrem de diversificată, fiind disponibile pe site de la oferte de cazare până la bilete de avio și aur.
„Anul acesta avem un velier la ofertă, 10 kilogame de aur, un voucher de 50% – împreună cu Tarom – pentru zboruri aeriene, 24.000 de nopţi de cazare, stăm bine în zona de produse speciale, ceea ce arată că în online poţi cumpăra orice.”, a declarat Tudor Manea
De asemenea, pentru campania din acest an de Black Friday, care începe pe 11 noiembrie, reprezentanţii eMAG estimează vânzări de peste 130,2 milioane de euro (639 mil. lei) într-o singură zi, cu peste 5% mai mult faţă de nivelul atins în cadrul primei zile a evenimentului de shopping online de anul trecut. Manea a mai explicat faptul că eMAG câștigă într-o zi de Black Friday echivalentul unei luni întregi în condiții normale.
„Anul acesta estimăm peste un miliard de euro afaceri, dar pentru noi acum «se joacă anul», noi suntem cam la jumătatea anului acum (anul fiscal la noi se încheie în martie). În prima zi de Black Friday estimăm vânzări în valoare de 639 mil. lei (130,2 mil. euro), de la 609 mil. lei (124,1 mil. euro). Practic, volumul de vânzări pe care le avem într-o lună îl atingem într-o singură zi de campanie de Black Friday. Pe lângă decembrie, acum şi luna noiembrie e o lună plină de vânzări”, a spus Tudor Manea.
Cele mai căutate produse în această perioadă sunt cele din categoria de fashion şi beauty, dar şi produsele care în timpul anului au preţuri ridicate – precum televizoare sau alte electronice şi electrocasnice.
Citește și: Prime de sărbători 2022. 7 din 10 companii au pregătit bonusuri consistente de sfârşit de an