Românii beneficiază de un nou hypermarket online românesc deținut de eMag. Magazinul a avut un succes de trei mai mare decât în 2022, a informat bugetul.ro.
Este vorba de Freshful by eMag, care a fost lansat după cererea crescută din partea românilor pentru fructe și legume proaspete, din acest an, comparativ cu anul precedent.
Hypermarketul a vândut aproximativ 700 de tone de fructe și legume anul acesta, fiind o cerere de trei ori mai mare decât în 2022. Pe site, românii pot alege dintr-o varietate de peste 300 de tipuri de fructe și legume, dintre care peste 50 sunt eco.
În medie, oamenii alocă peste 15% din bugetul lunar de cheltuieli pentru mâncare către fructe și legume, astfel că 1 din 5 produse adăugate în coș în aplicația Freshful by eMAG este din această categorie. Clienții au un interes crescut și pentru produsele eco, fiind comandate în special de familiile cu copii, care au o atenție mai ridicată la stilul de alimentație. Anul acesta, 25% din vânzările de fructe si legume a fost reprezentat de cele din categoria eco, în creștere față de anul precedent cu 100%.
„Am observat interesul în creștere al oamenilor pentru produsele autohtone, de aceea ne-am propus să devenim primul hypermarket online al micilor producători locali și am introdus în ofertă foarte devreme anul acesta fructele și legumele de sezon. Pentru noi, gustul produselor este cel care primează în selecția produselor locale pe care le comercializăm în platformă și a partenerilor.
Căutăm legume care sunt crescute într-un sol curat, din semințe netratate chimic, pentru care se ține cont de rotația culturilor și fertilizarea cu compost realizat din resturile vegetale, care garantează savoare și gust ca în copilărie”, a declarat Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.
Clienții Freshful by eMag au preferat legumele, așa că au comandat 400 de tone de legume și 300 de tone de fructe. Unii consumatori au pus în coșul de cumpărături adesea fructe exotice, cum ar fi citrice sau banane, iar cele mai frecvent cumpărate au fost fructele de pădure.
La capitolul legume, clienții au preferat roșiile, cartofii și ardeii. În plin sezon, hypermarketul a pus la dispoziția clienților prin programele „Din grădină by Freshful” și „Din grădina Eco by Freshful”, cantități deosebite de roșii românești, iar până în acest moment au fost vândute peste 6.000 de kilograme de roșii, fiind comandate o dată sau de două ori pe săptămână.
În cadrul Programului „Din Grădină by Freshful” sunt aproape 20 de tipuri de legume, dintre care roșii, castraveți, ardei, vinete sau dovlecei, dar și verdeață, precum și patru tipuri de salate, toate disponibile inclusiv în varianta eco.
Legumele sunt comercializate de producători locali din din Băleni, jud. Dâmbovița, dar și din județele Giurgiu, Călărași și Prahova, pentru programul „Din Grădină by Freshful”, iar pentru programul „Din Gradina Eco by Freshful” colaborează cu „Ferma Legume Vesele”, producător din Moara Mocanului, jud. Argeș cu ajutorul căruia a inclus în ofertă și roșiile roz, produse exclusiv pentru Freshful.
Alte articole: eMAG a dat lovitura. Corporația încasează aproape 10 milioane de euro pe an de la români DOAR prin serviciul Genius!