eMAG lansează un nou shop-in-shop online, dedicat produselor pentru animale de companie, unde clienții au la dispozitie peste 75.000 de produse din oferta retailerului şi a peste 10.000 de selleri, conform Ziarul Financiar.
Acesta este cel de-al şaptelea shop-in-shop lansat de eMAG, după Dermato Shop, Drinks & Coffee Shop, Nutrition & Vitamins Shop, Sneakers and Shoes Shop, Toys Shop sau Christmas Shop în ultimele luni.
Conform Eurostat, în România există peste 8 milioane de pisici şi câini de companie, ţara noastră fiind în topul ţărilor europene cu cele mai multe gospodării unde există un prieten necuvântător.
Un client eMAG alocă, în medie, 130 de lei pe lună pentru achiziţiile de produse destinate animalelor de companie. Cele mai comandate articole sunt cele pentru pisici, cu 50% mai multe decât pentru câini, în concordanţă cu statisticile oficiale Eurostat care spun că 50% dintre animalele de companie ale românilor sunt pisici.
Te-ar putea interesa și: Vânzarea Expo Market Doraly va intra în topul celor mai mari tranzacții din 2024. Investiția totală este de 90 de milioane de euro
„Hrana şi produsele pentru animale reprezintă o categorie de frecvenţă zilnică, astfel că venim în întâmpinarea proprietarilor de animale cu o zona bine structurată în care să găsească într-un mod cât se poate de prietenos ceea ce au nevoie pentru animalul lor: de la accesorii, jucării şi mobilă specială, până la opţiuni variate de hrană, chiar şi pentru animăluţele cu o dietă mai pretenţioasă”, a spus Iulia Bulumete, Demand & CX director eMAG România.
În mediul rural, comenzile au fost în 2023 cu peste 30% mai mari din punct de vedere valoric, cea mai accelerată creştere fiind reprezentată de hrana pentru animalele de fermă şi pentru hrana pentru pisici.
Pe paltforma eMag, cele mai comenzi sunt înregistrate pentru pisici, câini, păsări, rozâtoare, peşti, reptile şi animale de fermă. Top produselor comandate este format din hrană, produse de cosmetică sau igienă, mobilă şi articole de transport, zgârzi, gulere şi hamuri, accesorii pentru hrănire, produse de dresaj, acvaristică şi teraristică, jucării şi pet fashion.
Cele mai multe comenzi de produse destinate pisicilor provin din Bucureşti şi Ilfov, Iaşi, Cluj, Timiş şi Constanţa.
Vezi și: Apare un nou rival pentru eMag! Platforma Trendyol se lansează pe piața din România