- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Eticheta Kaufland devenită virală în România! Cât costă mușchiulețul de porc „deosebit de fraged”

15 Jul, 19:00 • Alexe Raluca
Eticheta unui produs comercializat în rețeaua Kaufland din România afișează un preț cel puțin neobișnuit. Fotografia care arată acest lucru a devenit virală pe internet.
Eticheta Kaufland devenită virală în România! Cât costă mușchiulețul de porc „deosebit de fraged”

Inspectorii Asociației pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) s-au autosesizat după ce, pe internet, a început să circule o fotografie cu prețul pentru un kilogram de carne de porc. Au pornit spre magazin și s-au oprit la vitrina de carne unde au constatat informațiile că de pe anunț se confirmă.

Citește și: Ce salariu are un angajat Kaufland din Germania în 2024. Mulți români ar vrea să lucreze pe asemenea câștiguri

Cât costă, de fapt, 1 kg de „mușchiuleț de porc deosebit de fraged” din Kaufland

Fotografia a fost publicată pe pagina oficială de Facebook a Asociației pentru Protecția Consumatorilor din România (ANPC) și după doar câteva minute de la postare, imaginea a devenit virală. Potrivit respectivei etichete, carnea de porc ar fi fost extrem de fragedă, informație pe care reprezentanții magazinului nu ar avea cum sa o dovedească în fața clienților dacă aceștia ar cere.

De asemenea, pe anunț este specificat faptul că „mușchiulețul fraged” este la vândut la un preț promoțional, de la 41.99 de lei kg, la 34.99 lei/kg, și este indicat să fie cumpărat pentru „prăjire rapidă”. Reprezentanții Asociației pentru Protecția Consumatorilor din România s-au autosesizat și evocat o întrebare care sigur s-a aflat și în mintea clienților Kaufland: „Cum au stabilit că acest mușchiuleț este „deosebit de fraged”.

Utilizatorii Facebook au reacționat la postare: „L-au trecut prin gură” / „Porcul din care provine a fost educat tradițional românește, cu parul” / „Și pentru prăjire rapidă, l-au frăgezit cu ceva injecții inoculate în mușchi” / „Era porcul deosebit de odihnit” / „L-au încercat înainte de a fi pus pe raft” / „L-au călcat în picioare” / „L-au gustat” / „E doar etichetă. Restul e tăcere” / „Orice se vinde trebuie să aibă o poveste” / „Marketing”/ „L-au dat cu puțin bicarbonat” / „Google translate e de vină” / „Era mai tare când costa 42 de RON, apoi s-a mai frăgezit”, sunt doar o parte din comentariile utilizatorilor.

Citește și: În urmă cu 17 ani, șeful magazinelor Kaufland România dădea cu mopul într-un Lidl. Cum a ajuns să fie CEO-ul uneia dintre cele mai mari rețele de hipermarketuri

Tags: