Kärcher este un brand care se bucură de recunoaștere internațională datorită calității pe care o oferă clienților săi. Aspiratoarele și celelalte produse de curățenie pe care le produce, în parte și la fabrica de la Curtea de Argeș, care ajung să fie folosite în proiectele de restaurare a unor monumente celebre de pe glob, notează Wall Street.ro.
Într-un interviu recent, Monica Iavorschi, managing director al brandului care și-a deschis o fabrică la Curtea de Argeș a explicat că Kärcher plănuiește o investiție de 100.000 de euro în țara noastră. După cum a explicat aceasta, este vorba despre un nou shoeroom a cărui locație încă nu a fost stabilită.
„În urmă cu doi ani am deschis noul sediu de la București, aceea a fost cea mai mare investiție a Karcher România, peste 10 milioane de euro. Parte din acea investiție este și o spălătorie care se află chiar în interiorul sediului din Pipera. Pentru prima oară, Karcher România operează un sistem de spălătorie auto. Avem trei stații self-service și un tunel”, a adăugat ea.
Kärcher, o companie cu specializare în tehnologie de curățenie, și-a extins în timpul său activitatea într-o zonă care se suprapune și restaurării, implicându-se în lucrări de curățenie și restaurare a unor monumente celebre precum Statuia Libertății din New York, statuia lui Iisus din Rio de Janeiro sau celebrul Munte Rushmore din Dakota de Sud.
În ceea ce privește activitățile din România, recent, Kärcher a fost implicată în curățenia a două dintre cele mai importante obiective culturale și istorice ale Brașovului: Teatrul Sică Alexandrescu și fântâna din Piața Sfatului. Această oportunitate a fost folosită și pentru a dezvălui câteva dintre planurile companiei pentru anul în curs.
Te-ar putea interesa și: Vești bune pentru români! Peste 700 de persoane vor avea un nou loc de muncă! Compania gigant care își va deschide o fabrică la noi în țară
La fabrica de la Curtea de Argeș se vinde unul dintre cele mai bine vândute produse ale companiei. Este vorba despre un aspirator umed-uscat, ideal pentru curățarea murdăriei precum noroiul și pietrele. Trebuie precizat că acestă fabrică nu produce doar pentru piața din România, o parte din producția sa fiind destinată și exporturilor.
„Este gândit mai degrabă pentru exterior, însă românii îl preferă în casele lor, dar mai este folosit și în business-uri mici, cum ar fi ospitalitate și clinici. Este vorba despre WD 3, este un acronim de la wet and dry, al cărui preț este între 3 și 400 de lei, în funcție de accesorii”, explică Monica Iavorschi situația din fabrica de la Curtea de Argeș.
Monica Iavorschi a dezvăluit că una dintre cele mai mari provocări din ultimii ani a fost perioada pandemiei, când rata de rotație a forței de muncă a atins 25%, ceea ce înseamnă că unul din patru angajați a părăsit fabrica.
Cu toate acestea, subliniază ea, Kärcher România și-a revenit și a implementat numeroase schimbări, inclusiv oferirea unei flexibilități sporite pentru angajați. În acest sens, compania a adoptat conceptul de ore flexibile, nu doar de zile flexibile, și investește în training pentru cei care lucrează în fabrică.