Cel mai mare producător de energie din țară, Hidroelectrica, a trimis facturi din luna noiembrie abia în luna mai a acestui an. Clienţii au anunţat, însă, că se trimit facturi cu indexuri stabilite pe criterii pe care clienții nu le cunosc, chiar dacă aceștia au trimis lunar consumul.
Citeşte şi
Un ploieştean a primit o factură uriaşă, de aproape 500 de lei, din partea Hidroelectrica. El a fost taxat pentru un consum de 10 ori mai mare, chiar dacă a trimis indexul, în mod regulat. În plus, factuta pe care a primit-o în mai era pentru luna noiembrie.
„Am ajuns să primesc o factură cu un consum pe luna noiembrie 2022 de 682kwh, în condițiile în care consumul lunar este de aproximativ 60-70kwh. Nici măcar până în luna mai 2023, nu am ajuns încă la indexul stabilit în bătaie de joc de Hidroelectrica, deși am transmis indexul de contor, inclusiv în 26.04.2023”, a explicat clientul
Citeşte şi
Consumatorul a încercat să obţină o explicaţie, pentru modul în care a fost calculată factura, dar a primit un răspuns şocant.
Peste 30 de minute am așteptat la telefon, până când cineva a răspuns la telefonul Hidroelectrica. Nici măcar nu am apucat să spun ce contract am, că doamna de la telefon m-a informat ca ei nu preiau astfel de reclamații telefonic, ci doar prin e-mail-ul de contact. I-am comunicat că deja am transmis cu o zi în urmă reclamația la adresa de e-mail furnizată, dar că nu am primit niciun răspuns, iar scadența este aproape și am vrea să se rezolve să nu fim în situația că nu am achitat factura.
Răspunsul a fost șocant: „Este recomandat să o achitați!”, a explicat ploieşteanul păgubit.