Proprietarul unei Tesla din Scoția spune că a fost în stare de șoc când a primit factura de service, după ce bateria mașinii a fost afectată de ploaie.
Johnny Bacigalupo și Rob Hussey, un cuplu din Edinburgh, au mers la un restaurant din centrul orașului. Au ajuns fără probleme la locație, iar după ce au ieșit de la restarant pentru a se întoarce acasă, mașina lor electrică de 60.000 de lire sterline nu a mai pornit. Au chemat o firmă de remorcare și au așteptat cinci ore pentru a o trimite la reprezentanța Tesla din Edingurgh.
Citește și: Tesla, dată în judecată pentru că a măsluit cifrele cu privire la autonomia maşinilor sale
Chiar dacă proprietarul mașinii a luat legătura cu reprezentanții companiei și a încercat să explice că nu are nicio vină, situația nu a putut fi rezolvată și acesta a fost nevoit să plătească 17.374 de lire sterline (20.063 euro) pentru a repara bateria mașinii care a fost deteriorată de ploaie.
„Sincer, nu pot să cred că asta s-a întâmplat cu adevărat. Când m-au sunat, m-am gândit că vom primi o factură de 500 sau 1.000 de lire sterline. Când mi-au spus că este peste 17.000 (lire sterline – n.n.) mi s-a părut revoltător. Inima mi-a stat în loc, sincer”, a mărturisit Johnny, citează stirileprotv.ro.
Citește și: Tesla, detronată de valul de plângeri din partea proprietarilor! Peste 280.000 de mașini sunt investigate
Pentru că garanția de 8 ani nu acoperă această defecțiune, cuplul a fost întrebat dacă dorește să efectueze reparația care costă 20.064 de euro.
„Vreau să fac reparația? Am fost uluit și nu mi-am putut găsi cuvintele. (…) Au spus că bateria este efectiv scufundată în apă. Cum poate fi asta vina noastră?”, a mai spus el.
Cei doi au înaintat o sesizare către departamentul de relații cu clienții de la Tesla și speră să primească un răspuns care să fie în favoarea lor.