Construirea parcursului de 100% self check-out pentru clienți a început deja în magazinele Auchan din toată România. Noua variantă a caselor de marcat este reprezentată de case self service care vor fi destinate atât clienților cu mai puține produse, cât și celor cu un coș de cumpărături mai consistent, scrie ziare.com.
În acest fel, formarea cozilelor va fi evitată iar timpul de așteptare se va reduce considerabil. Fiecare unitate va avea între 16 și 50 de case self service, în funcție de dimensiunea acesteia.
Fiecare client iși va scana și va achita singur cumpărăturile. Foștii casieri vor deveni „consilieri” – aceștia vor îndruma persoanele care întâmpină probleme pe durata procesului.
„Proiectul de modernizare a caselor de marcat este natural în contextul social aflat în continuă schimbare și reprezintă răspunsul nostru la nevoile clienților și angajaților, dar și un nou pas în transformarea digitală a companiei noastre”, a spus Gabriela Gealapu, Manager National Case.
Mai citește și: Bani de la Guvern pentru localitățile din Gorj afectate de cutremur! Oltenia trece prin clipe de groază! Cutremure peste cutremure de 9 zile
La momentul actual, 12 magazine Auchan (hipermarketuri, supermarketuri și magazine de proximitate MyAuchan) din București, Cluj, Constanța, Brașov, Iași și Timișoara sunt deja echipate cu noul sistem de case, urmând ca până în 2025 acesta să fie disponibil în toate unitățile rețelei.
Marele retailer francez are un portofoliu de 344 de magazine, dintre care 33 de hipermarketuri, 6 supermarketuri și 305 magazine de ultra-proximitate MyAuchan, peste 290 dintre acestea în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.
Comerțul modern a ajuns în anul 2022 la peste 4000 de unități comerciale, un număr record ce concurează în fiecare an cu piața de comerț tradițional. Deși rata inflației ajunsese la 17% în anul care a trecut, aceasta nu a oprit expansiunea marketurilor, supermarketurilor și hypermarketurilor.
Chiar dacă țara noastră a avut unul dintre cele mai ridicate procente ale inflației din Europa, acest lucru nu i-a afectat decât pe cumpărători, retailerii internaționali continuând să se dezvolte. Puterea de cumpărare este mai mică, însă nevoile sunt tot mai mari și tot mai multe.
Te-ar mai putea interesa și: 2.2 miliarde de euro pentru spitalele din România! Vestea vine de la ministrul Alexandru Rafila. „Cel mai important proiect strategic în infrastructura spitalicească din ultimii 30 de ani din România a fost aprobat!”