„Vor exista și instalații de încălzire tip inverter, iar la ușile exterioare cu trafic de călători, perdele cu aer cu încălzire electrică. Perdelele cu aer vor fi echipate cu sistem de reglaj electronic SIR e integrat în aparat, cu sesizor de temperatură interior/exterior și contact pornire/oprire la deschiderea/închiderea uşii şi temporizator la oprire (run-on-timer) reglabil”, notează Club Feroviar.
„Amplasarea şi numărul spaţiilor de ticheterie, în varianta propusă fiind reduse şi înlocuite cu aparate ce folosesc tehnologii digitale, iar accesul la peroane este restricţionat cu porţi mecanice şi cititoare specifice; totuşi, s-au păstrat un număr de ghişee pentru bilete ce vor taxa în plus, munca funcţionarilor fiind astfel acoperită prin biletele emise”, se arată în aceeaşi documentaţie.
De asemenea, în grupurile sanitare se va instala ventilare cu tubulatură pentru evacuarea aerului, echipate, după caz, cu detector de mișcare pentru pornire și temporizator ajustabil pentru oprire.
În zona de așteptare a călătorilor, în sezonul cald, vor fi instalate răcitoare adiabatice, care vor introduce aer proaspăt răcit și filtrat, împreună cu ventilatoare de acoperiș pentru o circulație optimă a aerului.
„Acelaşi anunţ prevede că se vor realiza două instalații fotovoltaice pe învelitoarea galeriilor, una de 122,4 kWp (pe zona dintre intrarea din Piața Gării și capătul liniilor CF), respectiv una de 100,8 kWp (pe zona dintre intrarea din Bd. Dinicu Golescu și intrarea dinspre strada Griviței). O instalație de 100 kWp poate produce lunar 10.000 kWh, cantitate necesară consumului la 50 de familii”, mai scrie Club Feroviar.