Serviciul Glovo a depășit în primii cinci ani activi pe piața locală, pragul de 66 de milioane de comenzi și peste 12.000 de locații partenere active, a notat economica.net.
Rețeaua internațională Glovo cuprinde 25 de țări, în România ocupă locul 2 ca număr de comenzi, iar locul 3 îl ocupă după valoarea comenzilor, după Spania și Italia.
Reprezentanții companiei au subliniat că vor încerca să pună la dispoziția consumatorilor o varietate cât mai mare de produse, atât în orașele în care serviciul Glovo există, cât și în aplicație, adăugând noi parteneri.
Așadar, serviciul este disponibil în 75 de orașe din România, iar cei mai activi clienți se află în orașele București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Constanța.
„Cinci ani de Glovo reprezintă un moment important pentru noi, de aceea, primul lucru pe care vrem să-l facem este să mulțumim celor care ne-au ajutat să ajungem aici: utilizatori, parteneri, curieri, echipa locală, globală, iar lista poate continua. Acum Glovo România este pe locul doi la întregul rețelei în ceea ce privește volumul comenzilor, iar acest lucru este datorat echipelor noastre talentate.
Să ajungem să fim prezenți în peste 75 de orașe din România și să avem peste 12.000 de locații partenere active în primii cinci ani este fără nici o îndoială o mare reușită. Ne-am dezvoltat mulțumită celor care au avut încredere în noi și care au apelat la Glovo de fiecare dată când au avut nevoie, indiferent de necesitatea lor”, a declarat Alexandra Dinovici, General Manager Glovo România.
Din momentul în care Glovo a intrat puternic pe piața din România, în urmă cu cinci ani, fanii acestui serviciu au plasat peste 66 de milioane de comenzi și s-au bucurat de peste 275 de milioane de produse livrate.
De exemplu, un singur consumator din Cluj a plasat 3.328 de comenzi de când serviciul a devenit disponibil și în România. După un calcul realizat de economica.net, utilizatorul a efectuat pe zi 2 comenzi timp de cinci ani, iar cea mai scumpă comandă înregistrată pe Glovo este a unui utilizator care a comandat produse de la supermarket în valoare de 12.000 euro.
Potrivit sursei citate, flora parteneră deține, în prezent, peste 6.500 de curieri activi. Recordul deținut de un curier pentru cele mai multe comenzi livrate de-a lungul celor cinci ani este de 34.000 de comenzi.
Compania are în continuare planuri de dezvoltare, ceea ce înseamnă creștere echipei, dar și a afacerilor.
Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, băcănii și supermarketuri, farmacii și magazine de vânzare cu amănuntul.
Viziunea companiei este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa, a menționat sursa citată.
Alte articole: Concedieri la Glovo! Peste 250 de angajați vor rămâne fără locuri de muncă. Ce posturi sunt vizate