Imagini incredibile de pe podul peste Dunăre de la Brăila. Șuruburile ar fi fost puse doar de formă sau cel puțin asta reiese dintr-0 filmare postată de un român care a mers pe pod și a început să tragă de șuruburi.
Acesta a fost uluit când a văzut că șuruburile au fost puse doar de formă, asta pentru că nu sunt strânse deloc și ies din structură cu ușurință dacă tragi de ele.
„Pe pod la Brăila. Ce-ai făcut, mă, nene, mă? Aoleu, altul! Tot podul așa este, ia uite: câte un șurub și ăla nepus. Aici, la pod la Brăila. Ia uite, niciun șurub prins, gaură. Strânse cu mâna, se scot singure. Podul o să cadă, mâine-poimâine treceți pe el. Vai de capul meu. Nimic nu-i strâns. E făcut la fantezie!”, spune românul pe filmare, în timp ce trage de șuruburui.
@thiagothiago055♬ sunet original – CostiCosti
Podul suspendat peste Dunăre de la Brăila, cel mai mare pod suspendat cosntruit vreodată în România, al treilea ca mărime din Europa și ultimul pod peste Dunăre înainte de vărsarea în Marea Neagră, a fost inaugurat pe 7 iulie, în prezența președintelui Klaus Iohannis, președintelui Senatului, Nicolae Ciucă, premierului Marcel Ciolacu da și a ministrului Transporturilor și Infrastructurii, Sorin Grindeanu.
Lungimea podului este de 1.974,3 metri, înălțimea turnurilor este de circa 193 de metri de la partea superoară a fundației, iar podul are trei deschideri.
Totodată, la numai o lună de zile de la inaugurare, pe podul de la Brăila au apărut și primele denivelări. Potrivit directorului CNAIR, Cristian Pistol, a declarat că denivelările sunt generate de nerespectarea restricțiilor de tonaj de 7,5 tone, impuse în zonele caniculare, notează stiripesurse.ro.
„Pe rampa de acces au apărut nişte denivelări. În principal, au fost identificate cauzele pentru care ele s-au produs, vorbesc aici despre o depăşire de tonaj, nu s-a respectat tonajul de către autovehiculele care au circulat pe acest pod, pe de o parte. Pe de altă parte, ştiţi că am avut o perioadă de vreme caniculară, iar în acele momente noi am impus restricţii de tonaj la 7,5 tone, restricţii care nu au fost respectate de operatorii economici care se ocupă de transportul de mărfuri.
Cum ştiţi, podul acesta a fost dat în circulaţie, el din punct de vedere structural este în regulă, iar aceste mici deficienţe vor fi remediate de către antreprenorul lucrării, astfel încât, la momentul recepţiei, la terminarea lucrărilor, nu vor mai fi niciun fel de probleme”, a declarat Cristian Pistol.