Există trei greșeli majore pe care, probabil, că mulți angajați le fac la locul de muncă. Despre acestea a vorbit Valerie Rodriguez, director de resurse umane din New Jersey, cu o experiență de un deceniu în domeniul HR. Aceasta menţionează trei lucruri pe care le-a observat adesea la angajații cu care a colaborat și pe care ea personal nu le-ar face niciodată la job. Iată ce greșeli ar fi de evitat la job:
Valerie Rodriguez a constatat că prea multe informații din viața personală împărtășite cu colegii fac mai mult rău decât bine. Și asta întrucât acest lucru le permite oamenilor să facă presupuneri sau să ia decizii în locul tău.
„De exemplu, fără să mă gândesc prea mult, i-am spus odată unui coleg despre problemele pe care le aveam cu maşina. Câteva luni mai târziu, a apărut o oportunitate de a mă muta într-un domeniu de activitate mai important, care presupunea să conduc în diferite locaţii. Când managerul a discutat cu mine, mi-a spus că a auzit despre problemele pe care le am cu maşina şi era îngrijorat că aş putea rămâne blocată. Ca urmare, nu mi s-a oferit oportunitatea de angajare”, a detaliat aceasta pentru Business Insider.
Specialista este de părere că fiecare angajat ar trebui să se prioritizeze pe sine înainte de a-i prioritiza pe ceilalți, dar fără a fi lipsit de empatie. Totodată, aceasta subliniază faptul că, de-a lungul anilor, a observat faptul că angajații care vorbesc despre realizările lor, dar fără a se lăuda, au infinit mai multe șanse de a fi remarcați și, implicit, promovați decât cei modești, care riscă să dispară în fundal.
„Cred că poţi fi amabil şi empatic, dar, în acelaşi timp, nu poţi lăsa oamenii să te calce în picioare şi nu ar trebui să te pui pe ultimul loc. În rolul meu, am observat că persoanele de succes tind să fie foarte directe în legătură cu realizările lor şi mai vocale, în timp ce persoanele super-umane tind să nu vorbească despre realizările lor. Prin urmare, este mai probabil pentru ei să nu fie promovaţi şi să dispară în fundal. Eu însumi am crezut cândva că munca mea va vorbi de la sine, dar de atunci am învăţat că, dacă nu te aperi singur, nimeni altcineva nu o va face”, a mai spus Valerie pentru sursa citată.
Valerie Rodriguez spune că, de-a lungul anilor, a participat la organizarea mai multor petreceri de firmă la care a trebuit să rămână până la sfârşit. La astfel de evenimente, când unii participanți consumă mai mult alcool decât în mod normal, încep să aibă reacții deplasate sau exagerate.
„Am văzut mai multe aspecte negative în urma unei prezenţe prea îndelungate la evenimentele companiei decât aspecte pozitive. Uneori, este vorba de alcool – oamenii încep să bea şi se ajunge prea departe. Alteori, oamenii vor fi foarte sobri, dar vor lua decizii proaste pentru că sunt în preajma colegilor lor, dar într-un cadru diferit de cel de la birou. Când vin la birou a doua zi, apar zvonuri. Mie personal îmi place să merg pe partea sigură şi, de obicei, nu rămân prin preajmă la petreceri mai mult de o oră sau două. Eu zic să treci pe acolo, să petreci ceva timp la petrecere, dar să stai mai mult de două ore nu întotdeauna serveşte unui scop bun”, a conchis specialista.