Guvernul acordă 10 milioane de euro influencerilor străini care aleg să facă publicitate obiectivelor turistice din România. Ultimele informații arată că a fost deja încheiat contractul de promovare culturală, susține stiripesurse.ro. Anunțul a fost făcut de secretarul de stat în Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene.
Este oficial! Influencerii străini vor primi 10 milioane de euro de la Guvernul României, în schimbul publicității acordate obiectivelor turistice ale statului. Anunțul a fost făcut de secretarul de stat în Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, în cadrul unei conferințe de presă susținută la Satu Mare, moment în care a confirmat că a fost semnat contractul pe parcursul zilei de astăzi.
Înțelegerea de promovare culturală valorează 10 milioane de euro și este metoda prin care reprezentanții încearcă să atragă persoanele publice străine în țară. Scopul este acela de a promova statul român în calitate de destinație culturată, atât în reviste, cât și în diferite publicații din afară.
Csilla Hegedus relatează că această mișcare face parte din „România Atractivă”, referindu-se la cel mai mare program de restaurare și punere în valoare a patrimoniului cultural. Proiectul prevede promovarea mai multor obiective turistice și culturale care aparțin statului român.
Te-ar putea interesa și: Şeful ANAF, pe urmele influencerilor: „Un şmecher care obţine bani de pe reţelele de socializare, ar trebui să declare şi să plătească impozit”
Inițiativa nu este una necunoscută: ne putem aminti de campania realizată de Charlie Ottley în România, care este alcătuită din patru videoclipuri. Totodată, ne putem aduce aminte de cel de-al doilea film, în care sunt prezentate 5 orașe ale țării: Timișoara, Sibiu, Craiova, Brașov, Oradea.
„Este proiectul nostru România Atractivă, cel mai mare proiect de restaurare şi punere în valoare a patrimoniului cultural al României, din care restaurăm 240 de obiective şi promovăm alte 700.
Am semnat şi contractul de promovare în valoare de aproape 10 de milioane de euro, este cel mai mare proiect de promovare culturală a României şi pe lângă realitate vizuală, pe lângă prezentarea vizuală în mod interactiv al acestor situri, vrem ca şi National Geographic şi toate publicaţiile de marcă din Europa şi nu numai să scrie despre ce avem noi aici în ţară şi ce avem aici în Satu Mare.
Motiv pentru care vom aduce inclusiv influenceri din străinătate ca să scrie despre noi, pentru că noi ştim că avem aceste valori extraordinare, dar altcineva nu va şti decât dacă se vorbeşte despre acest lucru”, declară Csilla Hegedus.
Citește și: ANAF verifică toți românii care fac bani din OnlyFans. Iată câți influenceri au fost prinși