Vești noi pentru românii abonați la Hidroelectrica. Instituția de stat, fiind de departe cel mai mare producător de energie din țară, a luat o măsură care rezolva problema facturilor.
Hidroelectrica a anunțat intenția sa de a facilita clienților posibilitatea de a achita facturile cu cardul, prin intermediul aplicației iHidro sau pe site-ul său oficial. În comunicatul emis și publicat pe 1 aprilie prin sistemul electronic de achiziții publice, se evidențiază interesul gigantului energetic pentru încheierea unui contract cu o durată de 12 luni. Obiectivul acestui contract constă în furnizarea de servicii de plată prin intermediul cardurilor bancare destinate clienților finali ai companiei.
Acest serviciu va fi disponibil atât prin aplicația dedicată iHidro, cât și prin platforma online hidroelectrica.ro. În urma implementării acestui proiect, clienții români ai Hidroelectrica vor putea opta pentru plata facturilor lor cu cardul, direct din aplicație sau de pe site-ul oficial al companiei, cu condiția ca licitația organizată în acest scop să se finalizeze cu succes.
„Achiziția presupune încheierea unui contract cu o durata de 12 luni având ca obiect „Servicii de plata prin carduri bancare pentru clienții finali, prin aplicația proprie iHidro si pe site hidroelectrica.ro”, in conformitate cu toate cerințele Caietului de sarcini nr. 32243/20.03.2024.
Termenul limita pana la care operatorii economici pot transmite in SEAP solicitări de clarificări este cel târziu in a 15 a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Entitatea Contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări – in a 10-a zi înainte de termenul limita stabilit prin Anunțul de participare pentru depunerea ofertelor.
Se va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici in termenul limita enunț anterior”, se arată în descriere de pe SEAP.
La ce sumă este evaluată investiția
Valoarea contractului este de 3.729.600 lei, echivalentul unui comision de 0,42% + TVA / tranzacție, conform caietului de sarcini, și va fi valabil pentru 12 luni. Ofertele pot fi depuse până pe 8 mai, iar cel mai important criteriu de departajare va fi prețul, cu o pondere de 95%. Hidroelectrica are propria sa aplicație de mobil, iHidro, dar aceasta nu permite încă plata facturilor, la lansarea ei compania anunțând că acest serviciu va fi disponibil în viitor.
Printre caracteristicile-cheie ale aplicației iHidro se numără:
– Monitorizarea consumului: Pe pagina principală a aplicației, clienții pot verifica soldul curent și pot accesa rapid ultima factură emisă. De asemenea, pot accesa secțiunea de grafic al istoricului de consum și pot raporta indexul autocitit pentru o mai bună gestionare a consumului de energie.
– Gestionarea locurilor de consum: Cu iHidro, clienții pot gestiona toate locurile de consum pentru care au contract.