Hidroelectrica a făcut un anunț important referitor la contractele care urmează să expire în perioada următoare. Este vorba despre un mesaj publicat, recent, pe grupul de Facebook „Client Hidroelectrica”, cu peste 80.000 de membri, scrie Capital.
Potrivit ultimelor informații, a fost rezolvată problema legată de notificările pe care trebuie să le primească clienții. Clienții Hidroelectrica primesc notificări legate de prelungirea contractelor.
„Au sosit notificări de prelungire contract la care linkul de acceptare/refuz funcționează. În trecut aceste linkuri returnau tot felul de mesaje de tipul ‘contractul nu se află în perioada de prelungire”, arată mesajul publicat pe grup.
Notificarea trimisă clienților, care conține și oferta de rigoare, apare într-un singur fișier și poate fi accesată cu parola formată din ultimele 4 cifre din CNP.
Mai mulți clienți din toată România au reacționat și spun că fișierul poate fi deschis fără probleme cu modalitatea amintită mai sus, arată sursa citată.
Reprezentanții furnizorului au transmis un mesaj și clienților care n-au fost notificați cu privire la încetarea sau modificarea clauzelor contractuale cu minimum 30 de zile înainte de expirarea acestora.
„Stimați clienți, Contractul se încheie pe o perioadă inițială de 12 luni calculată de la data intrării acestuia în vigoare. În situația în care, la expirarea duratei de valabilitate a Contractului, Furnizorul nu notifică Clientul cu privire la încetarea sau modificarea clauzelor contractuale cu minimum 30 de zile înainte, Contractul se va prelungi automat pentru perioade succesive de câte 12 luni”, a informat furnizorul.
Hidroelectrica este cel mai mare producător de energie verde din România şi principalul furnizor de servicii tehnologice necesare în Sistemul Energetic Naţional.
Acţionarul majoritar al Hidroelectrica este statul român, prin Ministerul Energiei.