Mai multe persoane au transmis că au primit de la Hidroelectrica, un mesaj important, mai exact compania a trimis către clienți un e-mail în legătură cu prelungirea contractului, potrivit antena 3 CNN.
Citește și: Hidroelectrica revine online! Ce modificări adoptă compania cu privire la plata facturilor
„Hidroelectrica a început sa trimită notificări pentru prelungirea contractului.
Email-ul este însoțit de 2 fișiere: Oferta Casnică și Notificarea. Fișierul cu notificarea este parolat cu ultimele 4 cifre din CNP-ul titularului.
În interior se găsește un link pe portalul client.hidroelectrica.ro. Linkul din notificare deschide o pagină cu 2 butoane: Butonul verde Acceptă și butonul roșu Refuză.
Prin apăsarea butonului Acceptă, va dați consimțământul pentru prelungirea contractului pe 12 luni. Daca apăsați pe butonul Refuză, atunci înseamnă că NU se acceptă noul preț, iar actualul contract nu se va prelungi și va înceta la data scrisă în contract, fiind nevoit să căutați un alt furnizor.
Există o a treia opțiune:
NU luați nicio acțiune, adică primiți notificarea dar nu apăsați niciunul dintre butoane, atunci conform contractului înseamnă ca aprobați tacit noul preț și vi se va prelungi contractul pe încă 12 luni la prețul din noua oferta.
Odată aleasă o opțiune nu se mai poate reveni la această pagină. Așa că mare grijă să nu apăsați din greșeală alt buton decât cel dorit”, se arată pe un grup dedicat clienților marilor companii de energie.
De asemenea, în timpul derulării unui contract de furnizare de energie, clientul poate să își schimbe furnizorul fără a suferi penalități, a transmis biroul de presă Hidroelectrica.
Mai mult, compania revine la online, astfel diminuând timpul de așteptare al clienților după facturile fizic. De acum, fiecare utilizator își poate consulta factura întrând pe site. Mai mult, se poate schimba titularul pentru un contract de furnizare tot online.
„Schimbarea titularului pentru un contract de furnizare se poate realiza online prin intermediul portalului pentru clienți. Accesează client.hidroelectrica.ro/contractare și încarcă documentele necesare”, se arată pe profilul de Facebook al companiei.
Opțiunea de schimbare a titularului se poate efectua doar pentru cei care doresc un nou contract de furnizare, pentru un loc de consum, ce se află în portofoliul Hidroelectrica.
Pentru a face acest lucru vor fi necesare următoarele documente care sunt obligatorii pentru schimbare titularului: copie după Cartea de identitate și factură sau Certificatul de racordare. Este necesară cunoașterea datelor personale, ale locului de consum (POD), cât și valoarea indexului de pe contor.
Alte articole: Hidroelectrica anunță noi schimbări. Ce trebuie să știe oamenii care vor să încheie contract cu furnizorul de energie