Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din România, plănuiește finalizarea aplicaţiei mobile pentru plata facturilor într-un timp scurt, potrivit unui document oficial al companiei, citat de Antena 3 CNN.
Hidroelectrica a lansat, în luna octombrie a anului trecut, aplicaţia mobilă pentru clienţi, disponibilă atât pe telefonul mobil, cât şi pe desktop, după mai multe luni de testare.
Aplicaţia denumită iHidro îi ajută pe clienţii companiei, printre altele, să vadă istoricul facturilor, să consulte soldul sau să transmită indexul lunar.
Atunci când va fi finalizată, românii îşi vor putea plăti mai uşor facturile cu ajutorul aplicaţiei iHidro, prin modulul de procesare.
Compania de stat Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie electrică din România, are în plan, în viitorul apropiat, finalizarea aplicației de mobil pentru consumatorii casnici.
„Completarea aplicației mobile dedicată utilizatorilor casnici – aceasta va reduce diferența la nivel de adopție tehnologică fața de competitorii principali (Enel, Electrica Furnizare, E.ON, Engie etc), care oferă deja astfel de aplicații”, scrie într-un document oficial al Hidroelectrica.
Termenul de implementare pentru acest obiectiv este jumătatea acestui an, mai exact data de 30 iunie 2024.
Tot în acelaşi document, se mai vorbeşte şi de „identificarea și alocarea de spații dotate corespunzător pentru derularea activității de relații cu clienții” şi„crearea unui portal separat de website-ul Hidroelectrica care va fi dedicat activității de furnizare, cu o imagine proprie”.
„Diversificarea și integrarea pe verticală a Hidroelectrica prin dezvoltarea activității de furnizare a reprezentat un pas decisiv în consolidarea acesteia pe piața de energie din România, reprezentând nu numai un vehicul alternativ de vânzare care să genereze venituri suplimentare, ci și o formă de gestionare a riscului de reglementare la care a fost expusă compania de-a lungul timpului”, se mai arată în documentul companiei.
„Printre caracteristicile-cheie ale aplicației iHidro se numără:
– Monitorizarea consumului: Pe pagina principală a aplicației, clienții pot verifica soldul curent și pot accesa rapid ultima factură emisă. De asemenea, pot accesa secțiunea de grafic al istoricului de consum și pot raporta indexul autocitit pentru o mai bună gestionare a consumului de energie.
– Gestionarea locurilor de consum: Cu iHidro, clienții pot gestiona toate locurile de consum pentru care au contract. Astfel, aceștia pot monitoriza și controla consumul de energie pentru mai multe adrese într-un mod convenabil și eficient.
– Secțiuni utile: Aplicația iHidro este împărțită în mai multe secțiuni, inclusiv:
1. Facturare: Aici sunt disponibile facturile emise și istoricul plăților efectuate.
2. Utilizare: Această secțiune permite introducerea indexului autocitit și consultarea istoricului de consum.
3. Contul meu: În această secțiune, clienții își pot administra profilurile și detaliile personale.
4. Servicii: În această secțiune este disponibil un link către portalul client.hidroelectrica, urmând ca foarte curând să fie adăugat și un link către Q Desk – aplicația de gestionare a reclamațiilor și sesizărilor”, se arată în comunicatul companiei Hidroelectrica transmis la lansarea aplicaţiei.