Viitorii clienți trebuie să știe asta! Hidroelectrica a anunțat care sunt noile modificări, în ceea ce privește încheierea contractului, relatează antena3.ro.
Hidroelectrica a anunțat noi schimbări pentru viitorii clienți. Concret, persoanele interesate vor putea încheia un contract online cu furnizorul de energie chiar din portalul companiei, prin accesarea site-ului client.hidroelectrica.ro/contractare.
Persoanele interesate trebuie să acceseze adresa menționată mai sus, iar în cele din urmă, să respecte pașii indicați. Reprezentanții Hidroelectrica au transmis printr-un mesaj din rețelele sociale că portalul este ușor de folosit.
„De acum îți poți încheia online contractul de energie electrică. Portalul Hidroelectrica pentru clienți este mult mai ușor și intuitiv de utilizat.
Fie că dorești schimbarea furnizorului sau un contract nou pentru un imobil ce tocmai a fost racordat la utilități, accesează client.hidroelectrica.ro/contractare și urmează pașii indicați”, relatează reprezentanții în rețelele sociale.
Acesta nu este singurul anunț de interes pentru consumatori. În urmă cu doar câteva zile, compania informa că prețurile vor fi mai mici pentru furnizarea de energie electrică, și totodată, contractele sunt valabile din această lună. Astfel, furnizorul le propune clienților un cost de 0,28404 lei/KWh, care include tariful de transport (introducerea energiei în rețea și furnizarea) și componenta de achiziție.
Citește și despre următorul subiect: Orice angajat de la Hidroelectrica trebuie să știe asta! La ce venituri trebuie să se aștepte cei 3.640 salariați ai „perlei energiei românești”
După cum arată primele informații, oferta este disponibilă pentru clienții casnici și se aplică contractelor semnate în perioada 1 aprilie – 30 iunie 2023. Prețul final facturat este determinat de prevederile din OUG 27/18.03.2022, cu modificările și completările ulterioare, în ceea ce privește măsurile aplicate clienților finali din piața gazelor naturale și a energiei electrice, a căror contracte au fost semnate în perioada 1 aprilie 2022 – 31 martie 2023.
Ultimele informații arată că oamenii au început să primească facturile de la companie. Concret, în perioada 27 – 31 martie 2023 au fost emise notificările de plată pentru perioada august 2022. Mai mult decât atât, reprezentanții au precizat că lucrează la dezvoltarea unui soft, care să le permită consumatorilor să vadă în timp real care este soldul pe care trebuie să-l achite, în așa fel încât situațiile în care valorile transmise erau neconforme să fie evitate.
„Momentan compania lucrează împreună cu dezvoltatorii de soft pentru actualizarea soldurilor clienților, astfel încât să fie evitată transmiterea de documente cu valori sau situații neconforme.
Menționăm că astfel de erori sunt inerente până la maturizarea completă a sistemului şi apelăm la înţelegere din partea clienților noştri şi îi încurajăm să ne semnaleze eventualele neconformități constatate pentru a le putea remedia.
Pentru sesizări legate de sold, compania a înfiinţat special adresa de mail [email protected]”, transmiteau reprezentanții.
Vezi și: Veste de ultimă oră pentru toți clienții Hidroelectrica. Cum poți verifica acum soldul și facturile