- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Hidroelectrica emite două facturi pe lună! Tot mai puțină lume vrea să devină client al companiei

16 Feb, 23:36 • Cornel Ghimeșan
Directorul Hidroelectrica a declarat că a scăzut interesul oamenilor pentru a deveni clienți ai companiei și de asemenea, a punctat faptul că cei care sunt deja clienți primesc două facturi pe lună, astfel încât acestea să fie mai mici.
Hidroelectrica emite două facturi pe lună! Tot mai puțină lume vrea să devină client al companiei

Clienții Hidroelectrica primesc două facturi pe lună. Directorul companiei a declarat că s-a ajuns la acest ritm de emitere al facturilor pentru ca ele să poată să fie plătite de consumatori, fiind mai mici. Se pare nu mai există prea mult interes din partea consumatorilor casnici pentru deveni clienți ai companiei.

Alte articole: Pas istoric pentru țara noastră. Virgil Popescu: „România va deveni independentă energetic, din punct de vedere al gazului natural, din 2027”

„Pentru a nu crea o presiune foarte mare pe clienți, trimițând mai multe facturi o dată, am stabilit o anumită periodicitate, astfel încât aceste facturi să vină în mod regulat către clienții casnici și ei să poată și achita. Dintr-o altă perspectivă, având în vedere prețurile competitive pe care Hidroelectrica le are, ar trebui să fie cele mai mici din piață (facturi – n.red.)”, a declarat directorul general al Hidroelectrica, Bogdan Badea, la Digi 24.

La începutul anului, în prima parte a lunii ianuarie, directorul Hidroelectrica anunța că facturile restante ale clienților casnici vor începe să fie emise, însă nu vor fi trimise toate odată. De asemenea, acesta îi asigura pe clienți că vor putea solicita plata eșalonată.

Clienții pot plăti eșalonat facturile Hidroelectrica

„Nu vor veni teancuri de 9-10 facturi. Procesul de facturare pentru perioada anterioară a început la Hidroelectrica, s-a facturat luna aprilie şi am luat decizia ca totuși facturile să nu vină într-un singur calup, ci să vină pe fiecare lună în parte, cu un anumit decalaj. Facem asta pentru a încerca să diminuăm numărul de solicitări de eșalonare pe care le pot face clienții în cazul în care nu pot plăti contravaloarea facturilor”, a spus atunci. Bogdan Badea, la Antena 3.

Acesta a mai subliniat și faptul că termenul de plată este unul relaxat, de 45 de zile, iar oamenii au posibilitatea de eșalonare a plății în maximum 6 rate lunare. Bogdan Badea a confirmat faptul că Hidroelectrica a depășit pragul de 500.000 de clienți casnici, dezvăluind faptul că numărul persoanelor care vor să devină clienți Hidroelectrica a scăzut, comparativ cu vârfurile de anul trecut.

“Odată cu introducerea sistemului de reglementare de la 1 ianuarie, presiunea a scăzut puțin pe Hidroelectrica, în sensul în care acum avem 2-3.000 de cereri de contractare. Nu mai avem 5-6-7.000 de cereri de contractare într-o zi”, a spus directorul Hidroelectria, la Digi 24.

Odată cu intrarea în noul an prețurile finale la energie electrică s-au plafonat pentru toți consumatorii, indiferent de consum, cel mai mare plafon de preț fiind la 1,3 lei/kWh, pentru cei care depășesc 300kWh pe lună.

Hidroelectrica este cel mai mare producător de energie verde din România, compania având în exploatare un număr de 209 centrale hidroelectrice, cu o putere instalată de 6.482 MW. Acestora li se adaugă parcul eolian de la Crucea, de 108 MW, cumpărat la finalul anului 2020.

Citește și: Veste bună pentru români. Salariul minim pe economie va crește în următorul an. România trebuie să-l implementeze la standardele UE

Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult