Hidroelectrica face un nou anunț pentru români. Aplicaţia Hidroelectrica destinată clienţilor va fi lansată în octombrie, în prezent ea fiind în stadiul de testare, au transmis reprezentanţii celui mai mare producător de energie din România, pentru Antena3.ro.
Aplicaţia Hidroelectrica îi ajută pe clienţii companiei să-şi plătească facturile mai rapid, dar şi să vadă istoricul facturilor, să consulte soldul sau să transmită indexul lunar.
Vezi și: Măsură radicală a Guvernului. Prețurile la 14 alimente s-au redus. DOCUMENT
„Aplicația destinată clienților Hidroelectrica se află în stadiu de testare, urmând ca, ulterior lansării, să i se adauge modulul de procesare a plăților (odată cu finalizarea procedurii de achiziție publică).
Data estimată pentru lansarea aplicației este începutul lunii octombrie 2023.
În primă fază, clienţii Hidroelectrica nu vor putea plăti facturile cu ajutorul aplicaţiei, opţiunea fiind posibilă odată cu după instalarea modulului de procesare, când se va încheia achiziţia publică.
„Clienţii Hidroelectrica vor putea folosi aplicaţia odată lansată, doar că nu vor putea să-și plătească factura din aplicaţie până nu se actualizează cu modulul de plăţi”, a mai clarificat Bogdan Buciu.
Cum plăteşti factura Hidroelectrica în rate
Este nevoie de o cerere. Aceasta trebuie trimisă la adresa de mail [email protected] sau poate fi depusă în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central. Plata va fi făcută în maximum şase rate lunare.
Compania Hidroelectrica are în prezent aproape 600.000 de clienţi.
Facturile Hidroelectrica pot fi plătite într-un interval destul de larg, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.