Odată cu numărul mare de clienți, Hidroelectrica s-a trezit în imposibilitatea de a face față numărului mare de facturi de emis. Astfel că unii clienți Hidroelectrica nu au mai primit facturi de luni bune.
Citește și: Hidroelectrica reîncepe să emită facturi după mai bine de două luni. Românii îşi vor putea eşalona plăţile
Facturile întârziate de luni de zile ale clienților Hidroelectrica vor ajunge la începutul lunii februarie. Este anunțul facut de reprezentații companiei Hidroelectrica.
Hidroelectrica a implementat un nou sistem informatic de facturare, iar reprezentantii companiei lucrează inclusiv la o aplicație mobilă, astfel încât clienții să își trimită indexul și să facă plățile mai ușor.
”Facturile se transmit zilnic , sunt calupuri de zeci de mii de facturi care se transmit. În februarie, în principiu, estimăm că se intră în normalitate cu toți clienții, sperând să nu mai fie și alte modificări legislative. Procesul de facturare a început de anul trecut – deja lucrurile se fac automatizat.”, a declarat Bogdan Badea, președinte Hidroelectrica.
Cum nu au mai primit facturi de luni bune, mulți clienți se vor trezi că sume uriașe de plată. Reprezentanții Hidroelectrica au anunțat că după emiterea facturilor și aflarea sumelor de plată, clienții vor avea posibilitatea să achite plățile restante și în rate, însă trebuie să trimită o cerere.
Formular rate Hidroelectrica pentru client casnic
Formular rate Hidroelectrica pentru client business)
Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie electrică din România, are cea mai mare creștere de pe piața de furnizare a energiei electrice în ultimul an. În acest moment este pe a patra poziție în topul furnizorilor la nivel național.
Citeşte şi: Vești proaste pentru români! Prețul plafonat la energie nu se aplică tuturor familiilor monoparentale
Cu cota de 8,58%, Hidroelectrica le suflă în ceafă nemţilor de la E.ON Energie România, care au terminat primele nouă luni cu 8,98% pe piaţa furnizării de energie.