Hidroelectrica a anunțat clienții că vor primi următoarea factură aferentă lunii septembrie 2022 începând cu 10 aprilie. Însă majoritatea vor primi două facturi în mai puțin de 15 zile, a informat antena 3 CNN.
„Stimați clienți, Hidroelectrica va emite facturile aferente lunii septembrie 2022 începând cu data de 10 aprilie. Compania lucrează împreună cu dezvoltatorii de soft pentru actualizarea soldurilor clienților, astfel încât să fie evitată transmiterea de documente cu valori sau situații neconforme”, transmite compania.
Compania a transmis facturile aferente lunii august 2022 în perioada 27-31 martie, așadar, clienții vor primi două facturi în mai puțin de două săptămâni.
În altă ordine de idei, compania a informat clienții care vor să încheie un nou contract.
„De acum îți poți încheia online contractul de energie electrică. Portalul Hidroelectrica pentru clienți este mult mai ușor și intuitiv de utilizat. Fie că dorești schimbarea furnizorului sau un contract nou pentru un imobil ce tocmai a fost racordat la utilități, accesează client.hidroelectrica.ro/contractare și urmează pașii indicați”, scriau reprezentanții companiei pe o rețea socială.
Compania își propune să își păstreze tarifele mai mici pentru clienții existenți, dar și pentru potențialii clienți. Astfel, prețul va fi de 0,28404lei/KWh, care include componenta de achiziție a energiei electrice, inclusiv tariful de transport – componenta de introducere a energiei electrice în rețea și componenta de furnizare.
Oferta este destinată clienților casnici și este valabilă pentru contractele încheiate în perioada 01.04.2023 – 30.06.2023.
Alte articole: Veste de ultimă oră pentru toți clienții Hidroelectrica. Cum poți verifica acum soldul și facturile