H&M Hennes & Mauritz Ro Services SRL a fost fondată în 2022, în luna mai, şi are CAEN-ul (obiectul de activitate) 6202 – Activităţi de consultanţă în tehnologia informaţiei. „În acest moment, compania este inactivă”, au spus reprezentanții H&M, potrivit zf.ro.
Citește și: Val de concedieri la H&M! 1.500 angajați pot fi dați afară din cauza testelor de inteligență
Aceștia nu au dat mai multe detalii cu privire la centru IT, însă au declarat că nu sunt singurii care au înființat o firmă cu CAEN de tehnologie, cel mai recent exemplu fiind cel al gigantului din industria cosmetică Estee Lauder.
Motivul pentru care firmele vin aici este că este o piață destul de bine dezvoltată și cu o forță de muncă bine pregătită.
Potrivit platformei de analiză a companiilor termene.ro, mai sunt și alte companii care au același CAEN ca noua firmă a H&M, precum IBM România, Amazon Development Center sau Pentalog România.
Retailerul de modă a deschis și un centru național de distribuție. Investiția are loc în Ploiești și este dezvoltat de CTP pe o suprafață de aproximativ 88.000 de metri pătrați, au confirmat reprezentanții Colliers.
„Cel mai mare proiect al anului 2022 a fost noul centru de distribuție H&M din Ploiești, care este dezvoltat de CTP pe o suprafață de aproximativ 88.000 de metri pătrați. Acesta este unul dintre rarele cazuri în care o tranzacție se situează în jurul nivelului de 100.000 de metri pătrați, dar reprezintă un progres față de acum 3 sau 4 ani, când nu existau tranzacții de asemenea dimensiuni. În plus, anul trecut au fost încheiate alte câteva tranzacții de peste 50.000 de metri pătrați, iar în prezent sunt în curs de negociere mai multe astfel de tranzacții mari”, a explicat Victor Coșconel, head of Office & Industrial Agencies la Colliers.
Alte articole: Cu ce încearcă Rusia să înlocuiască marii retaileri? Care sunt variantele locale de Zara, H&M sau McDonald’s